Daca vrei sa ai un brand de succes, trebuie sa vii in intampinarea clientilor cu continut relevant. Nu o spunem noi, o spun statisticile.

Traficul organic este de 5.66 ori mai eficient decat traficul obtinut din reclame si 70-80% dintre utilizatori de concentreaza doar pe cautarile relevante, nu cele platite, potrivit Hubspot. Mai mult, strategiile de content marketing aduc de trei ori mai multe lead-uri decat reclamele. Bloggingul ramane o sursa importanta de vizitatori pentru business-uri, iar cei care il prioritizeaza obtin de 13 ori mai mult ROI din marketing.

Tinand cont ca, potrivit aceleiasi surse, cea mai mare provocare pentru branduri este obtinerea de lead-uri, planul de content marketing nu ar trebui sa lipseasca din nicio strategie de promovare.

Desi important, content marketingul este lasat deseori la coada listei de prioritati. Si nu pentru ca business-urile nu ar intelege importanta lui, ci pentru ca exista multa confuzie si lipsa de informatie: ce inseamna content marketing? Ce tip de continut trebuie creat si unde sa fie promovat? Cum arata o strategie si un plan de actiune? Cum stii ca functioneaza si cat dureaza sa obtii rezultate?

Din aceste intrebari si nevoi a luat nastere WeContent, cea mai importanta conferinta despre content marketing din Romania. WeContent, care are loc pe 7-8 noiembrie 2019, reuneste peste 450+ de specialisti si aduce la Bucuresti cativa dintre cei mai buni experti in content marketing la nivel international.

Citeste si:
Tehnici de promovare online si offline
Tehnici de promovare online...

Jay Baer este unul dintre cei mai cunoscuti speakeri din domeniu. A fondat Convince & Convert si detine cel mai popular blog de content marketing din lume. Jay este si autorul a sase bestelleruri si promite sa nu coboare de pe scena WeContent pana nu-i ajuta pe participanti sa obtina rezultate palpabile din content marketing.

Un alt speaker cunoscut de peste Ocean este Jon Wuebben, fondatorul Content Launch, autor si expert care a lucrat cu sute de afaceri pentru a le crea strategii de content marketing de succes. El va vorbi despre viitorul marketingului si despre cum poti sa fii mai bun decat competitia.

Din Germania, il avem invitat pe Marcus Tober, unul dintre cei mai respectati si apreciati sprecialisti SEO din Europa. De la el vom invata ce inseamna SEO de succes in 2019. Pe scena va fi si olandezul AJ Huisman, fondatorul Y Content si Content Marketing Fast Forward, care se va concentra pe strategii de content marketing specifice B2B.

De asemenea, speakeri pentru al doilea an consecutiv sunt Sonja Jefferson si Jon Burkhart, doi dintre cei mai cunoscuti experti in content marketing din UK. Sonja are peste 20 de ani de experienta ca strateg si trainer si va vorbi despre cum sa-i determinam pe clienti sa actioneze. Jon va fi MC-ul acestei editii, dupa un speech memorabil si inedit, pe care participantii de anul trecut sigur si-l amintesc.

Citeste si:
6 carti obligatorii daca vrei sa faci digital marketing
6 carti obligatorii daca vrei...

Conferinta are loc pe 7 noiembrie, iar, pe 8 noiembrie, Jon Wuebben, Sonja Jefferson, Jon Burkhart vor tine trei masterclass-uri cu grupuri restranse in care participantii vor avea ocazia sa aprofundeze subiecte de interes si sa obtina sfaturi personalizate pentru propriile businessuri.

WeContent 2019 este evenimentul anului in Romania pentru cei interesati de content marketing, fie ca au deja un plan de creare de continut pe care vor sa si-l imbunatateasca, fie ca pornesc de la zero. Afla mai multe detalii si rezerva-ti locul la conferinta si masterclass la pret redus pana pe 22 octombrie.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea New Media »



Citeste si
Deficit de specialisti SEO in Romania. Ce salarii se dau in piata?