Candidatul PSD la alegerile prezidentiale, Viorica Dancila, a reusit sa se impuna in cinci judete din tara la alegerile desfasurate weekend-ul acesta. Astfel, locuitorii din Teleorman, Giurgiu, Olt, Gorj si Mehedinti au votat in proportie de peste 50% in favoarea candidatului social democrat.

Cel mai bun scor obtinut de catre Viorica Dancila a fost in Teleorman, acolo unde a obtinut 59,2% din voturi.

Presedintele organizatiei judetene a Partidului Social Democrat, Adrian Gadea, a precizat pentru Agerpres ca, in Teleorman, dupa finalizarea numaratorii paralele, Viorica Dancila a obtinut 59,17% din voturi si este urmata de Klaus Iohannis, creditat de 40,83% dintre alegatorii din judet.

La turul al doilea al alegerilor prezidentiale, in Teleorman s-au prezentat la urne 163.774 de alegatori, inregistrandu-se o prezenta la vot de 53,06%.

In patru sectii de votare din judet, in satele Gresia, Zlata, Bratcovu si Dulceni, prezenta la vot a fost de peste 100%, iar in alte trei sectii, tot din mediul rural, alegatorii s-au prezentat la vot in proportie de peste 90%. La polul opus se situeaza trei sectii, din Alexandria, Turnu Magurele si Rosiorii de Vede, unde prezenta la vot a fost sub 30%.

La nivelul judetului, in listele electorale permanente au fost inscrisi 308.626 de alegatori si au fost deschise 334 de sectii de votare.

La primul tur al alegerilor prezidentiale, Viorica Dancila a fost votata de 47% dintre teleormaneni, iar Klaus Iohannis de 30%, inregistrandu-se o prezenta la vot de 50,29%.

Citeste si:
New York Times: Destul! Romanii resping anii de scandal si haos
New York Times: Destul!...

Sursa foto: Shutterstock

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Politic »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri