Dupa revenirea lui Ali Ergun Ergen la conducerea operatiunilor Anchor Grup, proprietarul Bucuresti Mall si Plaza Romania, a recrutat inca doi oameni de la Baneasa Shopping City, respectiv pe Roxana Dumitru care va ocupa functia de marketing director si pe Catalin Florea, care preia pozitia de leasing manager.

Roxana Dumitru (foto sus) are o experienta de opt ani in marketing si retail. Ea este absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii si a unui master in management si marketing. Anterior, Roxana Dumitru a facut parte din echipele Anchor Grup si Baneasa Developments.
Catalin Florea (foto jos)
se va ocupa de managementul spatiilor inchiriabile sau de vanzare ale grupului, pe toate segmentele: retail, office si rezidential. Florea are o experienta de peste 8 ani pe piata de retail din Romania, in cadrul Sun Plaza si Baneasa Shopping City, dar si pe alte piete din Europa de Est, in inchirieri si management operational.

Ali Ergun Ergen a revenit in acest an la sefia grupului turc Anchor, dupa ce a lucrat timp de sase ani pentru Baneasa Shopping City si, anterior, alti sase pentru Anchor.

Anchor intentioneaza sa inceapa la finalul verii lucrarile de constructie pentru a extinde Bucuresti Mall si Plaza Romania cu pana la 20% din suprafata existenta, proces ce va dura intre 18 si 24 de luni. In suprafata extinsa vor fi adusi retaileri, dar si operatori de divertisment, aceasta fiind o directie pe care au urmat-o si mallurile din pietele dezvoltate, precum Dubai sau Turcia.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri