45.000 de persoane au vizitat Promenada joi, in ziua inaugurarii centrului comercial, dezvoltat de Raiffeisen evolution. Promenada este primul mall inaugurat in Bucuresti, dupa deschiderea Sun Plaza in februarie 2010.

Numarul de vizitatori din prima zi este aproape dublu fata de asteptarile companiei, insa pe de alta parte in general primele zile de la deschiderea centrelor comerciale aduc un numar mult mai mare de oameni in mall.

Oficialii Promenada asteapta in medie 25.000 de vizitatori pe zi in mall, in perioada sarbatorilor de iarna numarul urmand sa urce la peste 30.000 de vizitatori.

De obicei primele zile de la inaugurare aduce in malluri un numar mult mai mare de vizitatori. In cazul ultimelor 3 malluri inaugurate anterior Promenada in Capitala situatia a fost similara.

Sun Plaza a avut la inaugurare un numar de circa 78.000 de vizitatori, dublu fata de estimarile companiei pentru o zi obisnuita, la aceea data.

In cazul mallului Grand Arena, deschis in 2009, numarul vizitatorilor a fost de 50.000 pe zi in primele zile. Oficialii companiei se asteaptau la acea data la 20.000 de vizitatori in medie zilnic.

In cazul AFI Palace Cotroceni in prima zi de la deschidere au fost peste 80.000 de vizitatori, urmand ca in weekend-ul ce a urmat imediat deschideri numarul vizitatorilor sa ajunge la 100.000 pe zi. In prezent AFI are peste 50.000 de vizitatori zilnic, ca medie.

Situatia este valabila si in afara Bucurestiului. Spre exemplu in mallul Atrium Arad la deschidere s-a inregistrat un numar dublu de vizitatori fata de estimarile dezvoltatorului pentru o zi obisnuita.

Aflati mai multe despre Promenada aici.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri