Centrul comercial Unirea Shopping Center (SCDM) a incheiat primul trimestru cu o cifra de afaceri de 19,4 milioane lei (4,3 milioane euro), in scadere cu 2,6% fata de perioada similara a anului trecut, si cu un profit net de 603.000 de lei (134.000 de euro), de aproape cinci ori mai redus.

Compania a inregistrat in primele trei luni ale anului trecut o cifra de afaceri de aproape 20 milioane lei si un profit net de 2,9 milioane lei. Veniturile au scazut cu 5%, la 19,9 milioane lei (4,4 milioane euro), in primul trimestru din acest an, in timp ce cheltuielile au urcat cu aproape 10%, la 18,8 milioane lei (4,2 milioane euro), potrivit informatiilor transmise, joi, de Unirea Shopping Center pietei Rasdaq a Bursei de Valori Bucuresti (BVB), relateaza Mediafax. In aceeasi perioada a anului trecut, compania a consemnat venituri de aproape 21 milioane lei si cheltuieli de 17,2 milioane lei.

Compania Unirea Shopping Center este controlata indirect de sotii Carmen si Dan Adamescu, care prin intermediul The Nova Group Investments Romania detin 74,16% din actiuni. In structura actionariatului se mai regaseste SIF Muntenia (SIF4), cu 10% din titluri. Intr-o AGA programata pentru saptamana viitoare, actionarii vor discuta intentia companiei de a contracta un credit bancar in valoare de cel mult 70 milioane euro pentru investitiile planificate in cele doua centre comerciale pe care le detine in Bucuresti si Brasov.

Retail jobs

Pe ordinea de zi a sedintei figureaza si aprobarea achizitiei de actiuni Astra Asigurari de cel mult 16 milioane de euro. Titlurile asiguratorului sunt, insa, oprite de la tranzactionare pe bursa din 18 februarie, cand societatea a intrat in administrare speciala.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri