(P) Storia.ro: Cum se vinde cel mai mare proiect rezidential din zona Aviatiei - Barbu Vacarescu

Anul 2016 a adus un numar ridicat de ansambluri rezidentiale in imediata apropiere a cladirilor moderne de birouri din Bucuresti. Belvedere Residences, cel mai amplu proiect aflat in constructie in zona Aviatiei - Barbu Vacarescu, isi propune sa dezvolte intreaga zona de nord a Capitalei. Viorel Mohorea, project manager Belvedere Residences din partea Coldwell Banker Romania, consultantul si agentul exclusiv al proiectului, ne-a vorbit despre caracteristicile unice ale ansamblului si despre planurile de vanzare si promovare a acestuia pe platformele online precum Storia.ro, site-ul de anunturi imobiliare lansat de OLX in luna august.

1. Cum a evoluat piata rezidentiala din Bucuresti in acest an?

Cu siguranta, 2016 va fi cel mai dinamic an din istoria pietei rezidentiale autohtone, cu un record de unitati finalizate si cu o oferta generala mult mai bine adaptata la cerintele cumparatorilor. Cea mai importanta tendinta remarcata a fost cresterea segmentului middle market, reprezentat de proiecte dezvoltate in zonele semicentrale, care ofera un acces facil catre principalele puncte de interes, fie ca vorbim de centre de afaceri sau zone comerciale si de petrecere a timpului liber.

2. Care sunt cele mai importante zone din Capitala in care se dezvolta astfel de proiecte?

Principalele zone din Bucuresti in care se dezvolta atat proiecte de birouri cat si ansambluri rezidentiale sunt Aviatiei – Barbu Vacarescu si Grozavesti - Politehnica. Prima a devenit in ultimii ani un adevarat cartier general pentru companiile din mediul privat, in timp ce zecile de mii de angajati care lucreaza in zona au avut optiuni limitate in ceea ce priveste posibilitatea achizitionarii unei locuinte noi. 2016 a adus finalizarea unor proiecte rezidentiale de dimensiuni mici si medii, dar si lansarea Belvedere Residences, cel mai amplu proiect rezidential din zona.

3. Unde este amplasat Belvedere Residences?

Belvedere Residences beneficiaza de un amplasament exceptional, in centrul celei mai dinamice zone de dezvoltare din nordul Bucurestiului, pe Strada Fabrica de Glucoza, pe latura nordica a lacului Tei. Este primul proiect rezidential despre care se poate spune ca, prin anvergura sa si conceptul sau unic, va crea un nou standard locativ in zona de nord a Capitalei.

4. Cu ce se vor diferentia apartamentele construite aici si la ce preturi vor fi puse in vanzare?

Proiectul va reuni, intr-o prima faza, 238 de apartamente, in total fiind prevazut sa includa 1556 de apartamente. Apartamentele beneficiaza de compartimentari inteligente, aliniate noilor tendinte de locuire, iar proiectul va pune la dispozitia locatarilor sai spatii comerciale la parterul imobilelor, spatii verzi, curti interioare spatioase si locuri de joaca pentru copii. In plus, locatarii vor beneficia de o panorama superba asupra Lacului Tei. Prima faza a proiectului include mai multe tipuri de apartamente la preturi accesibile – spre exemplu, apartamentele cu doua camere (64 de metri patrati suprafata construita) au preturi care pornesc de la 64.900 de euro + 5% TVA.

5. Care sunt mediile de promovare pentru un proiect de talia Belvedere Residences?

Cel mai important canal de promovare pentru un ansamblu rezidential il reprezinta proiectul in sine si modul in care acesta a fost conceput pentru a satisface cerintele potentialilor cumparatori. Din punct de vedere al mediilor de promovare, atat cel online cat si cel offline reprezinta doua directii in egala masura la fel de importante, prezenta pe un site de anunturi imobiliare din prima liga, asa cum este Storia.ro, fiind un element absolut necesar pentru indeplinirea obiectivelor de promovare si vanzari.

6. Ce asteptari aveti de la un proiect precum Storia.ro si ce nevoi suplineste un astfel de canal de vanzare?

Storia
are toate autuurile pentru a deveni unul din principalele canale de promovare pentru cei care doresc sa vanda o locuinta, fie dezvoltatori imobiliari sau persoane fizice, urmand sa livreze lead-uri de calitate catre potentialii vanzatori, administrarea profesionista a anunturilor si instrumentele de cautare puse la dispozitia potentialilor cumparatori avand sa fie principalii factori diferentiatori.

Citește și
A murit de coronavirus revenirea "în formă de V" a pieței imobiliare?
Setari Cookie-uri