Cum arata hub-ul de vanzari imobiliare dedicat zonei de sud a Bucurestiului

La finalul anului trecut, Sudrezidential.ro, promotorul imobiliar al zonei de sud a Capitalei, a inaugurat un hub de aproape 250 de mp, dedicat colaboratorilor responsabili de partea de vanzari. Hub-ul este amplasat in Metalurgiei Park, cel mai mare proiect din portofoliul al companiei din acest moment, si deserveste peste 60 de agenti imobiliari.

Investitia totala in amenajarea spatiului a fost de aproximativ 200.000 de euro, iar in apropierea acestuia se afla un birou dedicat celor 6 manageri, care au fost mutati strategic in intr-un spatiu separat, pentru a elimina orice eventuala presiune.

Ideea de relaxare este transmisa imediat ce intram un hub. Un spatiu modern, confortabil, un zumzet specific vanzatorilor de case si multe imagini amuzante pe pereti. In spatele birourilor au fost surprinse, intre rame, momente amuzante, replici haioase si "perle" adunate in activitatea companiei din ultimii ani.

“Managerii se ocupa de proiecte, relatia cu dezvoltatorii, sunt practic o interfata intre acestia si agenti, care preiau relatia cu clientul final. Am ales ca managerii sa stea separat, pentru a nu exista presiune, nici macar indirect. Hub-ul a fost gandit pe ideea de a fi lejer, fara program, cu flexbilitate maxima. Cei care au nevoie vin, lucreaza, isi fac intalnirile cu clientii, au tot ce le trebuie la dispozitie si este incurajata mult ideea de co-working. Partea de vanzari nu este structurata dupa principiul unui job clasic, ci dupa o serie de targeturi si multa flexibilitate”, a explicat Bogdan Ivan, reprezentant al sudrezidential.ro.

Citeste si:
Dezvoltatorii din Metalurgiei Park anunta inca 5.000 de apartamente
Dezvoltatorii rezidentiali...

Pe langa echipa de vanzari din hub si manageri, in sediul principal mai lucreaza inca 25 de angajati, care se ocupa de procesarea documentelor si 25 de colaboratori – brokeri de credite, care asigura functionarea diviziei Credit24h.ro.

Motivul pentru care hub-ul a fost deschis in Metalurgiei Park este tocmai faptul ca acest proiect este cel mai important din portofoliu, in acest moment. Prima faza a proiectului presupune 5.000 de apartamente, care ar trebui sa fie finalizate in proportie de 90% pana la finalul acestui an. Primele 2.000 de apartamente au fost deja livrate iar in curs de livrare sunt aproximativ 3.000 de apartamente.

“Termenul de livrare e mare pentru clienti, in acest moment se fac rezervari pentru vanzare in august. In Metalurgiei Park sunt in total 15 proiecte imobiliare iar preturile sunt in jur de 900-1000 de euro mp util”, a mai spus Bogdan Ivan. Parcul va include, pe langa locuinte, si zone multifunctionale, spatii comerciale, gradinita, parcuri pentru copii, fiind in apropiere de multe centre comerciale importante din zona.

Citeste si:
Scandalul PUZ-urilor din Capitală: dezvoltatorii amenință cu procese
Scandalul PUZ-urilor din...

Metalurgiei Park reprezinta cel mai mare pariu rezidential din zona de sud de pana in prezent. Este un proiect gigant de parc rezidential care in prima faza ar cuprinde circa 5.000 de apartamente noi si care va reuni o parte din brandurile rezidentiale deja existente in sud. Metalurgiei Park Residence va reuni practic mai multi dezvoltatori din sudul Capitalei, care vor construi in locul fostelor sere Berceni mai multe proiecte rezidentiale sub brandurile care i-au facut deja cunoscuti in zona.

Credit foto: Ovidiu Udrescu

Citeste si:
Sub 20% dintre locuinţe sunt asigurate printr-o poliţă de asigurare
România, la 44 de ani de la...

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »



Setari Cookie-uri