Principalul motiv al acestei investitii este, potrivit reprezentantilor NEPI Rockcastle, dezvoltatorul si administratorul centrului comercial Mega Mall din Bucuresti, ”strategia de optimizare a ofertei si de adaptare la cele mai noi trenduri din retail”. Investitia de 3,5 milioane de euro va merge spre ”reinventarea zonei food court si divertisment amplasata la nivelul doi al centrului comercial”.

Astfel, nivelul al doilea al celui mai mare centru comercial NEPI Rockcastle din Romania va fi complet reamenajat, simuland la scara mai mica organizarea urbana. Proiectul va agrega diverse zone de petrecere a timpului liber in jurul luminatoarelor de mari dimensiuni.

NEPI Rockcastle, Mega Mall, mall, centru comercial, Sebastian Mahu

„Desi deciziile de investitie in reamenajarea centrelor comerciale se fac dupa o perioada de minimum 10 ani de functionare, cand business-ul ajunge la maturitate, la Mega Mall am investit constant, inca de la inaugurare, in optimizarea mixului comercial si in modernizari. Facem acest lucru de fiecare data cand observam ca exista optiuni de imbunatatire a experientei consumatorilor. (…) In prezent, Mega Mall este centrul comercial din Romania cu cea mai bogata oferta culinara, reunind 26 de branduri care acopera toate categoriile, de la cafenele si fast food, pana la restaurante a la carte si fine dining. Continuarea fireasca este sa reinventam designul acestui nivel si sa cream aici o atmosfera adaptata la nevoile si cerintele vizitatorilor”, spune Sebastian Mahu, Head of Asset Management in cadrul NEPI Rockcastle.

Ce se intampla cu extensia...
Citeste si: NEPI Rockcastle, extensia Promenada si alte planuri pentru 2018

Conform proiectului, in reamenajarea zonei de restaurante si fast food se vor folosi cu precadere materiale naturale precum lemnul, iar piesele de mobilier alese vor apartine unor designeri romani. Prin conceptul ales, zona de la nivelul doi al centrului comercial se va transforma intr-o gradina urbana in miniatura, un spatiu de explorare, structurat in trei ”minicartiere”: Zona Verde (amplasata in zona luminatorului de mari dimensiuni si amenajata ca o gradina urbana cu plante si elemente din lemn natural); Barul (amplasat central) si Piata (amplasata intr-o zona secundara si amenajata ca o piata reinterpretata, aducand in interior atmosfera de street-food).

NEPI Rockcastle, Mega Mall, mall, centru comercial, Sebastian Mahu

Iluminarea spatiului se va face prin combinarea luminilor difuze functionale cu accente luminoase dedicate zonelor de interes. Pentru prima data in Romania, va fi implementata tehnologia „Soare artificial”, premiata la nivel international, care recreaza lumina naturala. Mega Mall, centru comercial din Bucuresti inaugurat in urma unei investitii de 165 de milioane de euro, dispune de un spatiu inchiriabil de aproximativ 77.000 de metri patrati, dispusi pe patru niveluri si gazduieste peste 200 de magazine si o parcare cu o capacitate de 3.000 de locuri dispuse pe 6 niveluri, dintre care 1.000 sunt situate pe acoperis.

Shopping City Ramnicu Valcea,...
Citeste si: Ce retaileri au deschis magazine in Shopping City Ramnicu Valcea?