NEPI Rockcastle a anuntat o investitie de un milion de euro in food court-ul din Ploiesti Shopping City, un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania impreuna cu NEPI Rockcastle. Cinci noi restaurante vor fi deschise in centrul comercial din Ploiesti, printre care se numara si primul restaurant de sushi din Ploiesti. Recent, NEPI Rockcastle a anuntat o investitie de 3,5 milioane de euro in centrul comercial Mega Mall, tot in zona de food court si divertisment.

Zona food court din mall-ul Ploiesti Shopping City, centru comercial inaugurat in 2012 in urma unei investitii de 65 de milioane de euro, a intrat in primul proces de modernizare si extindere a ofertei gastronomice. In spatiul de peste 2.000 de metri patrati vor fi deschise cinci noi branduri, printre care si primul restaurant de sushi din Ploiesti, precum si primul restaurant Calif din oras. Astfel, numarul total de chiriasi al food court-ului din mall-ul ploiestean va ajunge la 15.

Reprezentantii NEPI Rockcastle spun ca investitia de peste un milion de euro vine ca ”un pas firesc in evolutia Ploiesti Shopping City, din dorinta de a adapta centrul comercial la nevoile curente ale consumatorilor, precum si a noilor trenduri din retail”. Potrivit acestora, vizitatorii nu mai cauta doar o experienta simpla de shopping, ci vor sa o completeze cu ore de distractie in familie sau cu prietenii. Dezvoltarea trendului de „going out” a fost unul dintre pilonii care au stat la baza deciziei de adaugare a unor noi branduri in zona de food a mall-ului, potrivit reprezentantilor NEPI Rockcastle.

„Ploiesti Shopping City este un centru comercial matur, orientat catre comunitate si asteptarile acesteia. Incercam permanent sa le oferim vizitatorilor nostri cea mai avansata experienta de shopping, astfel ca prima directie adoptata a fost aceea de optimizare a mixului comercial. Trecem, acum, la a doua etapa, derivata din trendurile pietei de retail, astfel ca extindem segmentul de petrecere a timpului liber. Modernizarea si completarea zonei de food consideram ca sunt schimbari necesare si care vor consolida pozitia dominanta a centrului comercial”, spune Irina Rosioru, manager Ploiesti Shopping City.

Printre brandurile care se vor alatura ofertei culinare sunt primul restaurant de sushi din Ploiesti, Sushi Master, restaurantul cu specific italian Pizza Bonita, precum si primul Calif din oras. Pe langa aceste inaugurari, proiectul de remodelare a food court-ului din mall-ul Ploiesti Shopping City prevede si modernizarea mobilierului interior. Investitia nu se opreste doar la remodelarea zonei de food court, terasa exterioara va trece si ea printr-un proces de restilizare, cu noi elemente de design.

Ploiesti Shopping City

Un alt element de noutate il reprezinta amenajarea, in premiera, a zonei de mezanin, aceasta putand fi utilizata de catre clientii care doresc sa ia masa la unul dintre restaurantele din zona food court-ului. Lucrarile de remodelare urmeaza sa fie finalizate la inceputul toamnei.

Mall-ul Ploiesti Shopping City are o suprafata inchiriabila de 55.000 de metri patrati si pune la dispozitia clientilor sai aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul gazduieste unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 sali de proiectie dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar si peste 100 de magazine, mix-ul de chiriasi incluzand branduri internationale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki,Intersport, Noriel, BSB, Oviesse Kids si multe altele.

NEPI Rockcastle, investitie de 3,5 milioane de euro in Mega Mall

In luna mai 2018, NEPI Rockcastle a anuntat o investitie de 3,5 milioane de euro in reamenajarea zonei de restaurante si divertisment din centrul comercial Mega Mall, inaugurat acum trei ani. Proiectul, conceput de Corvin Cristian Studio presupune o reamenajare completa a spatiului de 10.000 de metri patrati.

Mega Mall

Conform proiectului, in reamenajarea zonei de restaurante si fast food se vor folosi cu precadere materiale naturale precum lemnul, iar piesele de mobilier alese vor apartine unor designeri romani. Prin conceptul ales, zona de la nivelul doi al centrului comercial se va transforma intr-o gradina urbana in miniatura, un spatiu de explorare, structurat in trei ”minicartiere”: Zona Verde (amplasata in zona luminatorului de mari dimensiuni si amenajata ca o gradina urbana cu plante si elemente din lemn natural); Barul (amplasat central) si Piata (amplasata intr-o zona secundara si amenajata ca o piata reinterpretata, aducand in interior atmosfera de street-food).

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri