Compania de consultanță imobiliară SVN Romania și compania de property și facility management Exclusive Facility Management Services (EFMS) au lansat Svelppy, o companie care se va ocupa cu administrarea locuințelor închiriate.

Compania va oferi astfel servicii de specialitate integrate pentru administrarea completă a proprietăților rezidențiale scoase spre închiriere, indiferent de segmentul pieței, de la cel turistic și de business la cel rezidențial. Svelppy își va desfășura pentru început activitatea în București iar în viitor este țintită extinderea și în alte piețe rezidențiale majore din țară.

”Piața de tranzacții rezidențiale în scop investițional s-a dezvoltat în ultimii ani și estimăm că aproximativ 15% din locuințele vândute anual în București și împrejurimi sunt achiziționate în scop investițional. Acest procent este sinonim cu un nivel de mii de apartamente și case cumpărate în fiecare pentru a se obține venituri recurente din chirii.

Cu toate acestea, până în acest moment nu existau servicii integrate de administrare a unei proprietăți, prin care proprietarul să poată externaliza absolut toate aspectele care țin de o proprietate și obiectivul nostru este de a deveni lideri și pe acest segment de piață”, a declarat, într-un comunicat remis redacției, Andrei Sârbu, CEO SVN Romania.

Retail jobs

Peste 11.000 de locuințe finalizate doar în București în ultimii cinci ani au fost achiziționate cu scopul închirierii potrivit datelor SVN Romania. Sub 3% dintre acestea sunt administrate de o companie specializată, ceea ce înseamnă că peste 10.500 de apartamente scoase la închiriere în București sunt administrate în regie proprie.

Compania care administrează Svelppy este deținută în proporție de 70% de SVN Romania și 30% de către Exclusive Facility Management Services, ceea ce va asigura Svelppy personalul prorpiu necesar pentru serviciile de curățenie și intervenții tehnice.

Svelppy va reprezenta interfața dintre proprietar și chiriaș, furnizorii de utilități – contractare și asigurarea plăților – asociația de proprietari și autorități, va oferi servicii de pregătire și promovare a proprietății pentru închiriere, va identifica potențialii chiriași și va întocmi toate actele necesare și va colecta chiria lunară. Proprietarul, cât și chiriașul vor avea acces la un portal online dedicat unde vor putea verifica statusul proprietăților și a tutor plaților.

Citeste si:
Corina Stanciu, Toff Dominium: Închirierile pot evolua mai rapid ca...
reConstruct | Corina Stanciu,...

Costurile lunare percepute pentru acest serviciu va fi calculat ca procent din valoarea chiriei, iar acest procent va varia în funcție de numărul de proprietăți deținute. Compania ia în considerare și oferirea unui abonament premium prin care va garanta proprietarului chiria pentru întreaga perioadă contractuală, indiferent de gradul de ocupare al proprietății și conform nivelului optim recomandat de chirie.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Adrian Ungureanu
Venit în Capitală în 2007, ca orice copil de provincie cu tolba plină de vise, primul fiind acela de a deveni comentator sportiv - următorul Cristian Țopescu - Adrian a ales să-și înceapă cariera de jurnalist scriind în presă. Deși era abia în al doilea an la Facultatea de Jurnalism , Adrian și-a găsit un loc de muncă la ziarul ” Curierul Național ”. A realizat abia la interviul de angajare că nu mai există departament de sport la ziar, dar asta...

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Imobiliare și construcții »


Setari Cookie-uri