FOTO | Vrei un Pagani, Bentley sau Lamborghini? Apartament, nu mașină. Marile branduri auto invadează piața imobiliară de lux

Sursǎ foto: Pagani Residences

Gallery Vezi Galeria (27)

FOTO | Vrei un Pagani, Bentley sau Lamborghini? Apartament, nu mașină. Marile branduri auto invadează piața imobiliară de lux

Cuprins Articol:

Tot mai multe branduri de lux, din diverse domenii, în special din industria auto și a modei, intră pe piața imobiliară, încercând să le atragă atenția bogaților care vor să epateze, oferindu-le ocazia de a plăti milioane de dolari sau chiar zeci de milioane pe apartamente de lux cu marca favorită.

Producătorul auto italian Pagani produce mai puțin de 100 de vehicule pe an și fiecare are un preț de șapte cifre. Brandul este cunoscut pentru atenția acordată detaliilor și aerul de exclusivitate, atribute pe care Pagani speră să le implementeze și în piața imobiliară de lux.

În primăvara acestui an, compania a dezvăluit planuri pentru Pagani Residences, un proiect rezidențial de 70 de apartamente în North Bay, Miami.

Producătorul auto spune că proiectul va oferi apartamente cu vedere către malul apei și spații de locuit „minuțios îngrijite” de divizia sa de design interior.

Apartamentele Pagani, la fel ca și mașinile Pagani, pornesc de la aproximativ 3 milioane de dolari.

(Sursa foto: Pagani Residences)

Dar pentru oamenii disperați să revendice o bucată de Pagani, prețul nu reprezintă deloc o problemă.

„Am vândut o unitate unui tip care iubește mașinile Pagani și pentru el nu a contat care este locația”, a declarat, pentru BusinessInsider, Carlo Dipasquale, un agent imobiliar de lux din Florida.

Pagani este doar unul dintre multele branduri de lux care intră în imobiliare

Constructorul italian este doar una dintre cele mai recente adiții din rândul constructorilor de automobile care-și folosește notorietatea pentru a avea succes și în domeniul imobiliarelor, iar, ca multe alte branduri, au și succes prin loialitatea cumpărătorilor față de brand.

Mărci precum, Aston Martin, Lamborghini și Bentley sunt și ele prezente pe piața imobiliară.

Aston Martin a inaugurat în primăvară primul bloc cu apartamente, 391 la număr, aflat la gura de vărsare a Râului Miami, chiar în portul Biscayne. Construcția, înaltă de 249 de metri și proiectată de Rodolfo Miani de la casa de arhitectură Bodas Mian Anger, este opera celor de la G&G Business Developments, iar cele 66 de etaje ascund, printre altele, șapte penthouse-uri, dar și apartamente cu unul și până la cinci dormitoare.

(Sursa foto: Aston Martin Residences)

Unul dintre penthouse-uri era scos la vânzare la aproape 60 de milioane de euro. Momentul inaugurării, adică în luna mai a acestui an, fusese ales de Aston Martin în contextul în care Miami găzduia în cursa de Formula 1 din acest an pe străzile din cartierul Miami Gardens, în jurul Hard Rock Stadium.

În vara anului trecut, cei de la Lamborghini anunțau și ei dezvoltarea în parteneriat cu compania Dar Global proiectul rezidențial Tierra Viva din Spania.

Proiectul prevedea dezvoltarea a 53 de vile exclusive inspirate din filosofia constructorului italian, cu interioare sofisticate și o locație privilegiată pe malul Mediteranei.

Bentley este un alt brand auto de lux care încearcă să profite de potențialul său pe piața imobiliară. Tot în Miami, unde au proiectul Bentley Residences.

Creatorii de modă sunt și ei prezenți în piața imobiliară de lux

Evident, brandurile de lux din industria auto nu sunt singurele. Există o listă tot mai mare de mărci de lux care speră să folosească proprietăți imobiliare pentru a-și materializa impactul cultural în numerar.

Dolce & Gabbana are, de asemenea, unul în lucru propriul proiect imobiliare. Armani este un alt brand care a intrat în dezvoltarea imobiliară. Însuși marele Giorgio Armani s-a implicat în amenajarea Residences by Armani Casa din Florida.

(Armani Casa - Sursa foto: Armani Residences Miami)

Surprinzător sau nu, celebra revistă Elle și-a anunțat propriul proiect imobiliar tot în Miami, în speranța de a-i atrage pe cei care caută un stil de viață scos direct din paginile sale lucioase.

Lista brandurilor de lux care au intrat sau intră în imobiliare este lungă, așa că nu le vom înșirui aici, ideea ce că pare a fi un trend tot mai vizibil, că branduri care nu au avut un nicio legătură cu imobiliare încearcă să profite de loialitatea fanilor lor pentru a le lua banii și vânzându-le case.

Personalizate pentru tine