Toate unitățile Medicover România sunt funcționale și deservesc în continuare pacienții cu diverse afecțiuni, iar efectivele medicale acoperă toate necesitățile acestora. Cu excepția personalului medical, majoritatea angajaților din departamentele suport lucrează de acasă, aceasta fiind o măsură de protecţie, în contextul îmbolnăvirilor cu noul coronavirus din România.

Chestionar COVID-19 - Medicover

”În contextul măsurilor de siguranță impuse de reducerea răspândirii Coronavirusului și a preocupării față sănătatea pacienților și a personalului, Medicover România a luat toate măsurile de prevenție necesare și recomandate de autorități”, precizează reprezentanții Medicover pentru wall-street.ro.

Personalul medical este informat și instruit cu regularitate cu privire la dinamica răspândirii virusului și a măsurilor de precauție care se impun în ce privește activitatea în unitățile noastre. Totodată, cu excepția personalului medical, majoritatea angajaților din departamentele suport lucrează de acasă.

Toate persoanele (inclusiv personalul medical) care intră în unitățile noastre medicale trec printr-o zonă de triaj, care presupune screening efectuat de epidemiolog, care presupune un consult specific, urmat de completarea unui formular.

De asemenea, pacienții copii au, în interiorul unităților medicale, culoare speciale de tranzit, în timp ce pacientele gravidele sunt reorientate exclusiv spre Spitalul Medicover, unde a fost instituit un flux special dedicat lor.

Medicover pune la dispoziția statului paturi conforme tratamentelor de terapie intensivă

Pacienții au posibilitatea de a intra în legătură cu medici specialiști, prin intermediul unui serviciu special destinat “Sfat Medical” la numărul 021.310.40.40 sau 021.9896 și au la dispoziție și un serviciu de gardă cu funcționare permanentă 24/7.

Totodată, Medicover își menține disponibilitatea de a pune la dispoziție paturi conforme tratamentelor de terapie intensivă, iar un medic epidemiolog din cadrul Medicover România s-a alăturat medicilor care fac triaj în cadrul DSP București. Reprezentanții companiei spun că Medicover se află la dispoziția permanentă a autorităților în cazul nevoilor acute și va rămâne în contact cu acestea pentru a identifica și implementa cele mai bune soluții de gestionare a situației curente.

”Abonații noștri sunt actualizați în permanență cu privire la regulile de prevenție pe care să le aplice la locul de muncă, și nu numai, pentru a se proteja pe ei și pe cei apropiați lor, dar și cu privire la dinamica reglementărilor publice speciale: modificări și restricții de călătorie, reguli de urmat pentru o conduită socială responsabilă, dar și ce pași trebuie să urmeze în cazul în care prezintă simptome sau contractează Coronavirus”, precizează Medicover.

De asemenea, pacienții care, în urma screening-ului efectuat la intrarea în unitățile Medicover, prezintă simptome specifice afecțiunilor respiratorii acute, precum și febră, sau care marchează în formularul obligatoriu un răspuns pozitiv, sunt preluați imediat de personalul nostru medical, care vor aplica procedura impusă de autorități. Aceasta prevede alertarea situației către numărul de urgență 112, iar personalul specializat de acolo decide dacă trimite izoleta sau redirecționează pacientul către spital.

”Chiar și în cazul în care pacientul e asimptomatic și nu declară niciun tip de expunere la risc în formularul tipizat, dacă medicul care îl consultă are suspiciuni în acest sens, pacientul ramâne singur în cabinetul în care a fost consultat, primește o mască care îi acoperă gura și nasul, precum și instrucțuni speciale să nu părăsească încăperea, iar personalul medical comunică situația la numărul de urgență 112. Medicul sau asistenta lasă echipamentul de protecție, de unică folosință, utilizat în cabinet, într-un sac special. După ce pacientul părăsește unitatea noastră medicală, se dezinfectează toate suprafețele atinse pe traseul utilizat de acesta și cu ajutorul unei lampe UV, a declarat Florinela Cîrstina”, director operațional Medicover.

Toate unitățile Medicover România sunt funcționale și deservesc în continuare pacienții cu diverse afecțiuni, iar efectivele medicale acoperă toate necesitățile acestora.

Medicover sfătuiește pacienții să țină cont de regulile de prevenție și de sfaturile autorităților pentru a limita cât posibil răspândirea virusului. În cazul unei situații de urgență sau a necesității unui sfat medical, pacienții sunt încurajați să apeleze serviciul telefonic “Sfat Medical”. În funcție de specificul situației, medicul poate trimite ambulanța la locul unde se află pacientul, îl poate îndruma spre o consultație sau îl poate ajuta cu un sfat medical.

Medicover România este prezentă de 24 de ani pe piața serviciilor de sănătate private și dispune de o rețea de 36 de clinici în București și în țară, precum și două spitale generaliste: în capitală și în Oradea. Spitalele corespund celor mai înalte standarde medicale – moderne, sigure, aproape de pacienți – și includ toate departamentele: ambulator, spitalizare de zi, precum și o gamă variată de specialități medicale și chirurgicale.

Medicover România face parte din rețeaua Medicover, companie internațională fondată în 1995 care oferă servicii medicale și de diagnostic în România, Polonia, Germania și Ucraina.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Ivona Stog
 Ivona este editor web la wall-street.ro din februarie 2018.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Sănătate »


Setari Cookie-uri