COVID-19 | Gabriela Firea anunță lansarea unei linii telefonice pentru consultațiile la distanță

Primarul general al Capitalei, Gabriela Firea, a anunţat că persoanele care au nevoie de o consultaţie medicală şi care nu pot accesa platforma gratuită online pacient.assmb.ro pot apela linia telefonică 0374.887.887.

La acest număr de telefon sună în special persoanele trecute de o anumită vârstă care nu reuşesc să introducă toate datele sau nu au laptop sau smartphone şi sunt sprijinite de doamnele doctor care răspund la acest număr de telefon pentru a-şi spune problema: dacă au o afecţiune cronică şi au nevoie de o reţetă sau de un sfat sau dacă este o durere acută şi cum trebuie să acţioneze, scrie Agerpres.

”Fireşte, pentru urgenţe, se merge la camera de gardă a spitalelor. Dar tocmai pentru a nu aglomera în plus spitalele în această perioadă, pentru sfaturi medicale, reţete sau concedii se poate apela cu încredere această platformă", a spus Gabriela Firea.

Platforma pacient.assmb.ro

Într-o transmisie live pe Facebook, primarul general a menţionat că platforma pacient.assmb.ro a fost utilizată până în prezent de peste 2.000 de persoane.

"Directorul medical al ASSMB, Turkes Ablachim, a precizat că cele mai solicitate specialităţi sunt: pneumologia, psihiatria, medicină internă, gastroenterologia şi dermatovenerologia.

Răspund întrebărilor adresate aproape 500 de medici din peste 30 de specializări, angajaţi în spitalele administrate de PMB.

Citeste si:
Românii vor putea cumpăra produse locale de la târgul online...
Românii vor putea cumpăra...

Pe 4 aprilie, Gabriela Firea anunţa că proiectul consultaţiilor medicale gratuite online, pacient.assmb.ro, a fost extins la 18 spitale din Capitală, după ce programul-pilot lansat la Colentina a fost accesat de 749 de pacienţi în decurs de două săptămâni.

"Platforma este foarte uşor de utilizat: pacienţii accesează site-ul pacient.assmb.ro, introduc o scurtă descriere a problemelor de sănătate pe care le au şi ataşează, dacă este cazul, documentele medicale relevante (rezultate analize, recomandări de la specialişti, istoric medical, bilete de ieşire din spital). Se selectează spitalul, specialitatea şi medicul, apoi se introduc datele personale, precum şi cele de contact. Răspunsul va fi primit direct din partea medicului în 12-24 ore în funcţie de disponibilitatea specialistului şi de numărul de cazuri pe care acesta le are în analiză", preciza edilul general.

Sursa foto: Agerpres FOTO
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Sănătate »



Setari Cookie-uri