Magistrala 5 de metrou Drumul Taberei nu va fi data in folosinta in acest an, iar Metrorex trebuie sa angajeze 1.000 de oameni numai pentru operarea acelui tronson, in afara de cei 365 de oameni care trebuie angajati pentru actuala retea in exploatare, a declarat presedintele Unitatea - Sindicatul Liber din Metrou (USLM), Ion Radoi, citat de Agerpres.

"Speram sa dam drumul anul asta, dar dupa parerea mea, nici anul asta nu reusim, si iar o sa-mi spuna unii ca sunt Brucan, pe Magistrala 5 Drumul Taberei/Ghencea, pentru ca in anul 2011, cand s-a declansat acea lucrare, spuneam presei ca in 2020 o sa fie data in exploatare, desi angajamentul este pentru 2015. Iata ca suntem la mijlocul anului 2019 si dupa parerea mea, cu toate angajamentele luate, cred ca o sa ne prinda 2020 pentru a se da in exploatare Drumul Taberei/Ghencea", a afirmat liderul sindicalistilor de la metrou.

Acesta a explicat ca nu este posibila operarea Magistralei 5 Drumul Taberei prin preluarea unora din cele 82 de trenuri care circula pe celelalte magistrale, iar licitatia pentru noile trenuri destinate Magistralei 5 nu este finalizata.

De asemenea, presedintele USLM a aratat ca Metrorex are nevoie de 1000 de noi angajati pentru operarea Magistralei 5 Drumul Taberei.

"Daca vrem sa facem transportul pe Magistrala Drumul Taberei/Ghencea cu cele 82 de trenuri, ne este imposibil, nu avem cum. Trebuie deci personal, circa 1000 de persoane, noi angajati, asta in afara de memorandumul care prevede 354 de angajati care trebuiau angajati pana la ora actuala pentru a asigura toate functiile, trebuie inca circa 1000 de angajati pentru Magistrala 5 Drumul Taberei/Ghencea, plus trenuri noi, pentru ca sunt 13 statii", a afirmat Ion Radoi.

Retail jobs

Acesta a estimat ca cele 18 trenuri planificate pentru achizitie vor fi insuficiente din cauza defectiunilor dese care trag pe linie moarta garnituri CAF.

"(Licitatia pentru trenuri, n.red.) este in curs de desfasurare. Minim 18 trenuri din ceea ce s-a calculat, probabil ca va fi nevoie de mai multe, pentru ca aceste CAF-uri, unele, 'trec la gard' cum spunem noi, adica le tragem pe dreapta din cauza defectiunilor, altele le punem pe pereti... IVA (trenurile vechi Astra Arad, n.red.) se pare ca a fost refuzata, deci CAF si Bombardier au prioritate. Adica nu putem sa facem treaba cu romanii, vrem sa facem cu altii", a adaugat Ion Radoi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri