Asociația ANAIS lansează campania #IzoleazăViolența și platforma izoleazaviolenta.ro, unde victimele violenței domestice au acces la informații privind servicii de intervenție, servicii medicale și sociale, potrivit unui comunicat de presă.

Platforma www.izoleazaviolenta.ro centralizează informații utile și consultanță de la colaboratorii de specialitate ai asociației. Astfel, victimele violenței domestice şi rudele lor au acces la informații privind servicii de intervenție, servicii medicale și sociale, sfaturi de natură juridică și sfaturi practice extrem de utile în contextul izolării obligatorii la domiciliu. Platforma include și mesaje de încurajare din partea femeilor care au reușit să scape cu bine din diverse scenarii de violență sau relații toxice.

„Aceste vremuri sunt într-adevăr extrem de dificile pentru toată lumea, dar drama victimelor închise în casă timp de săptămâni întregi alături de un partener violent este una foarte gravă. Vrem să informăm opinia publică despre această situație și rugăm autoritățile să intervină în continuare cu promptitudine ori de câte ori un act de violență domestică este semnalat la 112”, a declarat Carmen Nemeș, președinta ANAIS.

Întreaga campanie #IzoleazăViolența a fost realizată pro bono de compania de comunicare Cheil | Centrade.

Colaborarea Cheil | Centrade cu Asociația ANAIS a început anul trecut prin campania „Voci Netăcute”, prin care femei reale au împrumutat în mod simbolic vocea lor pentru a ilustra momentele de violență trecute cu vederea în filmele mute de acum mai bine de un secol, cu ocazia ridicării restricțiilor de folosire a acestor producții începând cu 1 ianuarie 2019.

„Este prima campanie lansată de când atât noi, cei de la agenția Cheil | Centrade, colegii din studiourile de post-producție Chainsaw, precum și clienții noștri au trecut la regimul working from home. Am reușit să ținem însă aproape pe canalele digitale și să ne coordonăm eficient, astfel încât să avem această campanie gata într-un timp foarte scurt, cerut de gravitatea situației”, a declarat Mihai Gongu, executive creative director Cheil | Centrade.

ANAIS este o asociație umanitară având ca principală misiune apărarea drepturilor femeilor, copiiilor, dar și a familiilor nevoiașe și altor categorii defavorizate. Membru al WAVE (Women Against Violence Europe), ANAIS oferă consiliere psihologică, asistență juridică, sprijin material și moral, acțiuni și politici publice dezvoltate în parteneriat cu autoritățile și campanii de conștientizare și informare.

Cheil | Centrade este o companie de comunicare integrată din România si servește drept hub regional pentru rețeaua coreeană Cheil în Sud Estul Europei (10 piețe), coordonând strategie de comunicare și creație pentru Samsung. Din portofoliul Cheil Centrade mai fac parte NN Asigurări, ENGIE România, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Grampet Group, KTI, Point Pickup și United Way.

Sursa foto: Facebook Asociatia Anais

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri