“Bacșiș” de 28.000 de dolari pentru că nu a servit un client care nu purta mască de protecție

Peste 2.400 de persoane au donat în cadrul unei campanii desfășurate pe platforma gofundme aproape 28.000 de dolari pentru un angajat Starbucks din San Diego care a refuzat să servească o clientă care nu purta mască de protecție.

Totul a plecat de la o postare pe Facebook a clientei ce nu purta mască de protecție, în care îl acuza pe angajatul Starbucks de faptul că nu vrea să o servească, adăugând în descriere ”data viitoare voi aștepta poliția și voi aduce o scutire medicală”.

Postarea a strâns peste 100.000 de like-uri, 133.000 de comentarii și aproape 50.000 de share-uri, iar în ciuda valului de indignare arătat de o mare parte dintre internauți, acesta a răspuns comentariilor prin a spune că măștile de protecție sunt o prostie și asa sunt și oamenii care le poartă”.

Susținerea internauților pentru angajatul Starbucks a mers dincolo de mesajele postate pe rețeaua socială, ei contribuind la o campanie dedicată acestuia pe platforma gofundme cu aproape 28.000 de dolari până la momentul publicării acestei știri.

Citeste si:
Peste 500 de branduri boicotează Facebook, inclusiv Unilever și...
Peste 500 de branduri...



Pe data de 1 mai, San Diego a impus utilizarea măștilor de protecție în spațiile publice pentru a limita răspândirea COVID-19. Pe data de 25 iunie, peste 35.900 de cazuri noi de COVID-19 au fost raportate pentru ultimele 24 de ore, ridicând numărul total al contaminărilor la circa 2,4 milioane.

Sursa foto: welcomia / Shutterstock.com

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Citește și
FOTO | Protest în Piața Victoriei împotriva carantinei: Jos cu legea criminală
Setari Cookie-uri