Cum a reușit COVID să demodeze blugii strâmți | O infecție a modei?

Au apărut veşti bune pentru americanii care s-au îngrăşat în timpul pandemiei de COVID-19: blugii strâmţi nu mai sunt la modă, relatează DPA.

Conform Agerpres, Chip Bergh, CEO-ul companiei Levi Strauss, a declarat că persoanele care cumpără jeanşi în această perioadă au renunţat la acel stil de pantalon strâmt pe picior, inspirat de curentul "hipster", care a dominat moda în ultimul deceniu.

"Ciclurile (de modă, n.r.) vin şi pleacă. Cred că pandemia a jucat cu siguranţă un rol pentru a-i face pe cumpărători să caute un model de pantalon din denim care să fie mai confortabil, mai relaxant", a declarat Chip Bergh pentru CNBC.

Potrivit declaraţiilor sale, vânzările producătorului de jeans Levi Strauss Co au fost stimulate anul trecut de un nou model, care este mai larg în partea de jos a piciorului, şi de un al doilea model, care este mai lejer de purtat întrucât are o talie mai înaltă.

"Ultimul ciclu din moda blugilor a fost stimulat de modelele strâmte pe picior. Acel ciclu a durat aproximativ 10 ani", a precizat Chip Bergh pentru CNBC.

Citeste si:
Viața la birou: ținuta office poate fi o unealtă de comunicare
Viața la birou: ținuta office...

El mai spune că deşi modelul strâmt nu va dispărea dintr-o dată, există în prezent "o cerere foarte puternică" de jeans cu un design mai relaxat şi mai lejer pentru toate categoriile de clienţi, atât pentru bărbaţi, cât şi pentru femei.

Potrivit CNBC, vânzările companiei Levi Strauss au scăzut în primul trimestru al anului 2021, însă CEO-ul companiei consideră că impactul generat de actuala pandemie determină o scădere generală a vânzărilor din sectorul cu amănuntul. Cu toate acestea, valoarea acţiunilor Levi Strauss a crescut cu 25% la nivelul întregului an 2020, iar celebrul producător de jeans se aşteaptă ca vânzările sale să revină în ultimul trimestru din 2021 la nivelul celor din 2019.

Sursa foto: Shutterstock
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri