Am vorbit de multe ori despre beneficiile și necesitatea unei întâlniri trimestriale pentru planificarea obiectivelor într-o afacere. Însă nu am abordat niciodată beneficiile unei astfel de întâlniri în cuplu. Cu partenerul de viață.

Vezi tu... organizăm o întâlnire trimestrială de 3 zile în companie pentru a evalua ce s-a întâmplat în ultimul trimestru, pentru a ne reconecta cu viziunea (locul în care vrem să ajungem în 10-20-30-40 de ani) și pentru a planifica cele mai importante obiective pe care să le realizăm în următoarele 90 de zile.

De ce facem asta? Pentru că vrem să ne îmbunătățim constant, trimestru cu trimestru.

Și atunci apare întrebarea: Dacă facem întâlnirea trimestrială pentru a ne îmbunătăți afacerea, nu ar trebui să o facem și pentru a ne îmbunătăți viața?

Apropo... pentru cei care nu au mai trecut pe acasă de când și-au deschis afacerea... succesul în viață nu este egal cu succesul în afaceri.

Revenind... dacă vrem să ne îmbunătățim viața, atunci ar fi bine să avem obiective de creștere trimestriale. Buun... Care este echipa de management din viața mea? Păi... partenerul de viață. De cele mai multe ori copiii sunt încă în procesul de inducție :)

Retail jobs

Atunci... ia-ți 3 zile la fiecare trimestru, mergi împreună cu partenerul tău la o cabană sau la un hotel. Evaluează ce a mers bine și ce a mers prost în viața voastră în ultimele 90 de zile. Conectați-vă cu locul în care vreți să ajungeți în următorii 10-20-30-40 de ani. Iar apoi planificați 2-3 obiective importante pentru următorul trimestru.

Exact aceeași structură... doar că de data asta, afacerea este viața ta. Sursa foto: Răzvan Căzănescu

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Răzvan Căzănescu
Răzvan Căzănescu (fondatorul TBF) a fost implicat în sute de companii din postura de consultant, partener, investitor sau fondator. A dublat companii de milioane de euro în doar 3 luni și a dus startup-uri la peste un milion de euro în primul an de activitate. Nu este trainer sau speaker și nici nu pretinde să fie. Este antreprenor. A creat companii. A condus companii. A crescut companii.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri