TikTok, proprietatea grupului chinez ByteDance, a devenit cel mai popular domeniu web din lume în 2021, depăşind chiar şi Google, conform celor mai recente date disponibile.

Compania de securitate cibernetică Cloudflare a indicat într-un mesaj publicat pe blogul său că TikTok a ocupat prima dată primul loc pe 17 februarie, însă doar pentru o zi.

Platforma de înregistrări video scurte s-a situat, de asemenea, pe locul fruntaş în martie şi în mai, însă abia pe 10 august a ocupat primul loc timp de câteva zile.

Cloudfare a menţionat că au fost câteva zile în care Google s-a situat pe primul loc, însă TikTok a condus în octombrie şi noiembrie, inclusiv de Ziua Recunoştinţei (25 noiembrie) şi de Black Friday (26 noiembrie).

În 2020, TikTok s-a clasat pe locul al şaptelea în topul celor mai populare domenii web, ceea ce ilustrează un salt semnificativ comparativ cu anul trecut.

În topul celor mai populare domenii web în 2021 urmează platforma Facebook a companiei Meta, apoi Microsoft, Apple, Amazon, Netflix, YouTube, Twitter şi WhatsApp.

TikTok a fost, de asemenea, cea mai populară reţea socială în acest an, depăşind Facebook. Primele cinci poziţii sunt completate de YouTube, Twitter şi Instagram, urmate de Snapchat, Reddit, Pinterest, LinkedIn şi Quora.

În ceea ce priveşte serviciile de mesagerie online, WhatsApp se menţine în frunte, urmată de Telegram, la fel ca anul precedent, urmate de WeChat şi Signal.

Potrivit datelor furnizate de Cloudflare, Netflix şi YouTube au fost principalele site-uri de streaming în 2021, însă platforma HBO Max, situată pe poziţia a patra a depăşit Hulu, iar Paramount+, lansată în martie, s-a clasat pe poziţia a opta.

Retail jobs

Sursa foto: Pixabay

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri