Preşedintele Camerei Deputaţilor, Marcel Ciolacu, a declarat în ceea ce priveşte combaterea speculei, că trebuie făcută o analiză, luate în calcul alimentele de bază, iar instituţiile competente să colaboreze în acest sens.

"Ne referim la alimentele de bază? Dacă se vinde Rolls-Royce-ul cu o mie de ori preţul de fabricaţie, nu mă interesează. Dar în zona de pâine, de alimente de bază, trebuie să vină cei de la INS (Institutul Naţional de Statistică, n.r.) să ne spună care este o practică europeană, să faci o medie. Lucrurile astea nu trebuie să le spună politicienii (...). Aceste lucruri trebuie fundamentate (...). Să vă dau un exemplu: era între 1,7 şi 2 lei castravetele, kilogramul, pleca de la producător, iar în supermarket îl găseşti la 9 lei. Trebuie cineva să facă o analiză, ce se întâmplă pe acest lanţ", a spus Ciolacu la România TV, conform Agerpres.ro.

Acesta a explicat că instituţiile competente trebuie să colaboreze.

"Trebuie să faci o analiză să vezi unde este elementul care creează această diferenţă. Este ANPC-ul, este ANSVSA-ul, trebuie să lucreze Ministerul de Finanţe cu Ministerul Agriculturii, cu INS-ul (...). Stabileşti care sunt produsele de bază şi de acolo pleci. Şi mergi pe o nişă. Nu poţi interveni cu bocancii în economie, pentru că efectele, vă spun... Sunt alte state care s-au lăudat: am plafonat combustibilul. Şi au avut penurie. E normal, e logică. Nu trebuie să ajungem la aşa ceva", a precizat Marcel Ciolacu.

Sursa foto: Agerpres Foto

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri