În încercarea de a-i scăpa pe cetățeni de roboții telefonici folosiți de diverse companii pentru a le răspunde clienților atunci când sună în call-center, guvernul spaniol a adoptat un proiect de lege prin care vrea să oblige organizațiile să le ofere posibilitatea consumatorilor de a fi preluați de către o persoană de fiecare dată când au nevoie de asistență.

Proiectul, care conține și alte măsuri precum un timp de așteptare de maxim 3 minute pentru clienții care sună în call-center, a fost propus de către ministerul pentru drepturile consumatorilor și aprobat de către Guvern.

”Zona de servicii clienți cauzează de prea multe ori dureri de cap familiilor spanilor, deoarece prea multe companii au creat labirinturi birocratice pentru a opri cetățenii din a-și exercita dreptul la asistență(...) Aceste dificultăți reprezintă un consum imens de energie, timp și bani”, a precizat Alberto Garzon. cel care conduce ministerul care se ocupă cu drepturile consumatorilor din Spania, conform Euronews.com.

De asemenea, companiile de utilități, fie că este vorba despre furnizori de Internet sau telefonie, vor fi obligate să ofere asistență clienților non-stop. Celelalte companii, care nu intră în categoria furnizorilor de utilități vor fi obligate să ofere asistență în timpul orelor de lucru.

Retail jobs

De asemenea, tot conform proiectului, fiecare plângere depusă de către un client nemulțumit, va trebui să fie rezolvată în maxim 15 zile de către companii.

Sursa foto: unsplash.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Social »



Setari Cookie-uri