Doi tineri de 26 de ani au lansat un business de cadouri dedicate femeilor in parteneriat cu multiple saloane, spa-uri si alte afaceri ce tintesc in special sexul frumos. Care sunt provocarile celor doi si de ce au ales pentru CadoulMov nisa cadourilor de lux, afla in articolul de mai jos.

In spatele proiectului CadoulMov se afla Ciobanu Claudiu (foto principala), absolvent al Facultatii de Marketing, si Alexandru Branza (foto jos), web developer cu o experienta de sase ani. Cei doi s-au intalnit inca de pe bancile liceului. CadoulMov s-a nascut in august 2012.

Cadoul Mov este un magazin online de cadouri pentru femei. “Barbatilor le oferim posibilitatea de a cumpara cadouri cu adevarat speciale pentru partenerele lor, iar doamnelor le garantam servicii de calitate la centre de infrumusetare din Romania”, subliniaza Claudiu.

Cei doi au "pornit la drum" initial cu un singur produs si anume un cadou experienta "Cutia cu frumusete". Ulterior, s-au dezvoltat si pe segmentul corporate, pentru aceasta nisa punand la dispoitie cadouri de lux - portelanuri, ceramice, argintate, dar si ceaiuri, praline belgiene, delicatese si flori. Start-up-ul poate personaliza toate aceste produse in functie de necesitatile clientilor.

Provocari si planuri

“Pana la sfarsitul anului avem ca obiectiv lansarea pe piata a unui nou cadou experienta, tema cadoului ramane pentru moment confidentiala. Printre provocarile acestui an se numara si incheierea unor parteneriate strategice cu retaileri potriviti nisei noastre, in vederea comercializarii cadourilor experienta pe care le producem noi”, sustine tanarul.

Citeste si:
Cadourile experientiale, domeniul in care doar cerul poate fi o limita
Oana Pascu, Complice.ro -...

La inceputul proiectului, cea mai mare provocare a fost sa explice conceptul “Cutiei cu Frumusete”, unicul lor produs la acea data. “Cutia cu Frumusete" este un pachet de servicii de infrumusetare la saloane de lux din Romania. Beneficiarul alege singur salonul si serviciile preferate”.

Tinerii sustin ca nu este (inca) o piata aglomerata, mare parte din jucatori devenindu-le parteneri. “Este in continuare loc pentru toata lumea!”.

Pana in prezent, in business au investit circa 20.000 de euro, inca 10.000 fiind alocati pana la sfarsitul acestui an. “Ne asteptam ca pana la jumatatea lui 2016 sa recuperam intreg bugetul investit”.

Produsele, cu preturi variind intre 30 de lei si 800 de lei, sunt achizitionate direct de la importatori ai brandurilor – Wedgwood, Arthur Price of London, Valenti, Neuhaus dar si branduri romanesti precum Flori de Lux sau Floria.

Citeste si:
A renuntat la software si hardware pentru un proiect..."geek"
A renuntat la software si...

Pe langa sectiunea de cadouri fizice, CadoulMov are parteneriate si cu mai multe zeci de saloane de infrumusetare din principalele orase din Romania.

Cum ti se pare business-ul celor doi antreprenori? wall-street.ro te incurajeaza sa comentezi.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Idei de business: 3 exercitii care te vor ajuta sa gasesti inspiratie