Marele premiu din acest an de la competitia Start-Up Spotlight, organizata in cadrul conferintei How to Web, a fost castigat de BranchTrack, o firma care a creat solutii si aplicatii pentru a imbunatatii training-urile in vanzari, customer service si in telemarketing. BranchTrack a fost desemnata de juriul format din investitori cel mai bun start-up din competitie, urmand sa incaseze premiul de 10.000 de dolari.

BranchTrack, o companie creata de letonii Sergey Snegirev, Sergey Margaritov si Jean Mauris, ofera simulari pentru oamenii de vanzari.

In finala de la Start-Up Spotlight au intrat in acest an 32 de echipe, care si-au prezentat afacerile in cele doua zile ale evenimentului How to Web in fata unui juriu format din investitori.

Urmatorul premiu ca valoare a fost cel pentru inovatie, in valoare de 5.000 dolari, si a fost castigat de Symme3D, o firma din Timisoara care a realizat o platforma multifunctionala pentru printing 3D, gravura cu laser sau printare de circuite.

Premiul Runners Up

Al doilea cel mai apreciat start-up la competitia organizata de How to Web a fost Jaboo, o companie lansata de doi romani care produce bratari inteligente pentru sporturile de contact. Gadgeturile (foto) pot fi folosite pentru a imbunatati performantele in box, MMA sau alte arte martiale, avand in vedere ca masoara viteza, forta si tipul loviturilor.

Citeste si:
SeedBlink deschide campania de equity crowdfunding pentru Evertoys
SeedBlink, prima platforma...

Premiul pentru cel mai bun pitch

In acest an, premiul pentru cel mai bun pitch de la Start-Up Spotlight a fost castigat tot de o firma romaneasca, Safe Drive, care va primi astfel 2.000 de dolari. Safedrive este o aplicatie creata de Tudor Cobalas, care isi propune sa creasca siguranta in trafic printr-un sistem de gamification care recompenseaza soferii ce nu scriu mesaje in trafic cu puncte pe care le pot folosi ulterior la comercianti pentru a cumpara produse.

Safedrive este in cautare de parteneri care pot sa ofere reduceri utilizatorilor care conduc prudent si nu scriu mesaje in trafic, fiind astfel un instrument util pentru campaniile de CSR ale companiilor din sectorul automotive.

Sursa foto: Vlad Andriescu, Start-up.ro

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Citește și
Business de acasă: 7 idei pe care le poți începe acum
Setari Cookie-uri