Rudy Teianu are 50 de ani si este autodidacta. Din 1991 pana in 2011 a detinut o tipografie impreuna cu un prieten din copilarie. In paralel, a decorat case (in ultimii 20 de ani) si a transformat in profesie pasiunea pentru mancare, spune ea.

Ideea Turmeric et Cardamom “s-a copt in multi ani in care am invatat sa gatesc profesionist, am calatorit si am observat piata din Bucuresti”, spune antreprenoarea.

Ai nevoie de inspiratie in business? Vino la Fast Forward Business Summit sa urmaresti numerosi antreprenori care au reusit sa isi duca business-ul peste hotare. De asemenea, iti poti inscrie si afacerea in concursul de pitch-uri, avand sansa sa iti prezinti proiectul in finala din 4 octombrie.

“Si la noi si in alte parti este greu sa gasesti patiserie si deserturi bune, asa ca asta a fost directia in care mi-am dorit sa dezvolt proiectul. Mereu am preferat mancarea oriental-asiatica, am creat retete cu aceste influente si asa am ales si numele”, povesteste Rudy.

Proiectul a existat “underground” in ultimii 5 ani, timp in care a facut evenimente in zona corporate si a cautat un spatiu in zona de nord, unde deja erau cei mai multi dintre clientii Turmeric.

“Este genul de afacere pe care o deschizi atunci cand reusesti sa gasesti locatia si oamenii potriviti cu care sa poti face o echipa. Iar la noi, anul acesta s-au potrivit toate”.

Provocari la inceput de drum

Rudy glumeste si spune ca nici nu stie de unde sa incepa enumerarea provocarilor.

“A durat cam 4 ani si jumatate sa gasesc un spatiu potrivit; trebuie sa afli pe cont propriu reglementarile legale din domeniu, procesul prin care obtii autorizatiile; trebuie bine coordonate echipele de pe santier, care la noi a durat 6 luni, si nu in ultimul rand sa ai noroc sa intalnesti oamenii potriviti cu care sa poti face o echipa. Din acest punct de vedere, am fost extrem de norocoasa. Cred ca singurul fel in care poti depasi provocarile este sa fii bine pregatit, si nici asta nu garanteaza ca le poti rezolva pe toate”.

Ingredientele, sufletul comertului

Tumeric foloseste ca ingrediente tot ce se gaseste in sezon in piata, achizitionand de la mici distribuitori specializati.

“Cumparam produsele organice pe care le folosim – oua, unt, faina, lapte, iaurt, ficatei de pui. Pregatim totul in casa, inclusiv curry thai si indian, pe care le folosim zilnic. Gatesc eu, impreuna cu echipa mea pe care am pregatit-o de la zero”.

Pentru alegerea gamei de produse, antreprenoarea a observat piata in timp ce cauta locatia magazinului, a vazut ce lipseste din oras si a decis in ce directie sa dezvolte proiectul.

“Focusul nostru este sa ne ocupam de evenimente corporate si private, cadouri corporate si de magazinul nostru din Neagoe Voda 56, unde avem si bucataria. Pentru marketing folosim toate caile media si contactul direct cu clientii existenti si cei potentiali”.

Site-ul si magazinul fizic

Pentru site si-a dorit sa existe informatia cat mai usor de accesat si sa transpara felul simplu si natural in care vad ei proiectul.

“Am ales locatia in zona de nord pentru ca aici sunt deja cei mai multi dintre clientii nostri, si pentru ca am gasit in sfarsit o cladire noua, in constructie, unde am putut rezolva tehnic toate nevoile”.

“Este un proiect care pune accent pe calitate si originalitate. Totul este prezentat cat se poate de simplu si natural. Cred ca este mare nevoie de asta in Bucuresti”.

Din punct de vedere al afacerilor, antreprenoarea spune ca isi doreste ca in primul an de activitate sa isi acopere cheltuielile lunare si sa inceapa sa recupereze investitia.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri