UPDIVISION a inceput in 2010, cand Andrei Iordache avea 21 de ani si a convins un coleg de liceu sa deschida compania. De la investitia initiala a fost de 20 de dolari, businessul a crescut organic, in mai multe tari, pe cateva continente si cu clienti in industrii diferite. Modelul de business este de "parteneriat tehnic" iar principalii clienti sunt startup-uri care vor sa revolutioneze o industrie sau au sanse sa devina unicorn.

Din 2010 pana in prezent, industria de oustourcing si, implicit, UPDIVISION s-au schimbat foarte mult. "In primul rand salariile, care au crescut de cateva ori in ultimii 8 ani. E cumva normal, dar a fost o provocare sa ne adaptam, sa ne repozitionam din niste oameni care pur si simplu executau, in parteneri tehnici. In stransa legatura a aparut si o concurenta, nu neaparat corecta, din partea companiilor mari, precum Google, Amazon, Intel, Oracle, care au propriile lor produse si le vand cu profituri foarte mari. Noi lucram la ora si veniturile noastre sunt strans legate de orele lucrate. Este o lupta permanenta de a ne mentine diferiti si interesanti pentru angajati", a declarat Andrei Iordache in emisiunea Inspiratie in Business.

Pentru anul 2018, Andrei Iordache estimeaza o cifra totala de afaceri de 700.000 de euro.

Urmareste emisiunea integral.

Citeste si
Gregoire Vigroux, TELUS: Romania, o piata matura pentru outsourcing