Termene.ro, platforma care ofera informatii actualizate in timp real despre firmele din Romania, a inregistrat o crestere de 81% a cifrei de afaceri in 2018 comparativ cu anul precedent. Astfel, veniturile companiei au avansat la 2 milioane de lei (430.000 de euro) anul trecut, comparativ cu 1,1 milioane de lei (240.000 de euro) in 2017. Profitul net inregistrat de companie in 2018 a fost de 550.000 lei (120.000 de euro), cu o marja de profit de 28%.

Compania estimeaza o majorare a veniturilor cu 70% pentru finalul anului 2019, pana la 750.000 de euro.

“In primele trei luni din acest an, Termene.ro a inregistrat o dublare a cifrei de afaceri, lucru sustinut de obtinerea de noi de clienti ca urmare a recomandarilor clientilor fideli si de cresterea echipei de vanzari. Inceputul de an, cu rezultate remarcabile si investitii in tehnologie, ne determina sa fim foarte optimisti cu privire la evolutia din 2019, care va fi cel mai bun an din istoria de 5 ani a companiei”, a declarat Adrian Dragomir, fondator si CEO al businessului.

Numarul de clienti ai companiei Termene.ro a crescut cu 75% in ultimul an si a ajuns la 1400 de firme la sfarsitul lui martie 2019, fata de 800 de companii in aceeasi perioada a anului trecut. Tot mai multi clienti au acces la produsele si modulele platformei Termene.ro si beneficiaza de date sigure, accesibile, complete si actualizate, astfel incat estimarea companiei arata ca numarul de clienti va ajunge la 2000 de firme la finalul anului 2019. Numarul de angajati ai Termene.ro a ajuns la 27 specialisti la inceputul lunii aprilie, fata de 19 membri ai echipei in perioada similara a anului trecut.

In ultimul an, Termene.ro a adaugat in portofoliu o serie de produse si modele utile antreprenorilor si managerilor, cele mai importante fiind Bizzila, Analiza fiscala, Automatizarea procesului de compliance si Verificare firme International, produsul care ofera clientilor rapoarte despre firme la nivel international.

Mentalitatea si teama de...
Citeste si: Principalele obstacole ale celor care vor sa fie antreprenori

Top 5 produse utilizate de clientii Termene.ro

Cele mai importante produse si module utilizate de clientii Termene.ro sunt Verificarea informatiilor despre firme, Monitorizarea clientilor, furnizorilor si a concurentei, Managementul dosarelor de instanta, BizZilla - Prospectare, analize si studii de piata si API - acces la baza de date termene in mod programatic.

Verificare Firme

Produsul de verificare a informatiilor despre firme oferit de Termene.ro ofera informatii financiare si juridice actualizate despre toate firmele din Romania, cum ar fi datele financiare, datele fiscale, insolventa, informatii despre asociati si administratori, dosare de instanta, garantii mobiliare, achizitii publice si incidente de plata.

Monitorizare firme

Prin intermediul produsului Monitorizare firme, clientii Termene.ro sunt avertizati prin e-mail, sms sau direct in platforma atunci cand apar informatii noi cu privire la firmele pe care le monitorizeaza.

Management dosare instanta

Produsul Management dosare de instanta este un instrument unic pe piata juridica din Romania prin care clientii Termene.ro au acces la informatiile despre orice dosar in instanta, isi pot crea un portofoliu cu dosarele de interes si pastreaza un control foarte precis al actiunilor referitoare la dosarele din portofoliu.

Chez Odette, afacerea cu...
Citeste si: Cum a transformat o inginera pasiunea pentru gatit intr-o afacere

BizZilla - analize si studii de piata

Prin intermediul produsului BizZilla, cautarea de informatii despre companii si despre mediul de afaceri se face cel mai usor. Astfel, BizZilla ajuta antreprenorii si managerii sa filtreze si sa obtina rezultate dupa criteriile dorite, sa vizualizeze grafice si statistici in functie de ceea ce cauta si sa analizeze o lista proprie de firme.

API - acces la baza de date termene in mod programatic

Prin modului API, clientii Termene.ro primesc orice informatii care ii ajuta in propria afacere, din intreaga baza de date, prin A.P.I.-ul din platforma Termene.ro. Clientii au acces la toate datele necesare activitatii antreprenoriale intr-o singura aplicatie. Un exemplu este eliminarea erorilor in facturare: clientul afla inainte de a emite o factura din aplicatie daca agentul economic este in registrul TVA la incasare, daca este activ/inactiv fiscal, daca aplica split TVA.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Start Up »



Citeste si
Blockchain romanesc, folosit in cel mai mare exercitiu medical NATO