Portofoliul de produse Maricon se compune din echipamente si accesorii pentru instalatii termice, instalatii sanitare, de alimentare cu apa, dar si scule si dispozitive. Compania urmareste extinderea la nivel national prin identificarea de parteneri francizati care sa comercializeze in cadrul magazinelor francizate produsele Maricon. Potrivit directorului general Maricon, cele mai solicitate produse sunt instalatiile termice si materialele aferente.
“Suntem in negocieri de deschidere a doua magazine in afara Bucurestiului in sistem de franciza; in paralel, cautam sa deschidem chiar incepand de anul acesta magazine proprii in afara Bucurestiului. Pentru aceasta avem un plan de dezvoltare pentru urmatorii 5 ani”, continua Pop. Magazinele Maricon au in medie 100 metri patrati.
Investitia intr-un magazin Maricon se ridica la 30.000-40.000 de euro si ofera viitorului partener francizat stocul de produse in regim de consignatie, in doua variante, astfel incat acesta nu trebuie sa-si blocheze capital de rulment in produse. Pachetul Full Package difera de pachetul Basic prin includerea elementelor sanitare in oferta magazinului.
In urma comercializarii categoriilor de produse Maricon, viitorul partener francizat va primi un procent din adaosul comercial practicat pe fiecare produs in parte, a mai spus Pop, precizand ca nu se percep taxe de intrare in franciza si nici redevente, iar durata contractului este de minimum cinci ani.
Pentru acest an, Pop estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 5,5 milioane euro, “o crestere de 20% fata de 2007”, pe fondul dezvoltarii pietei materialelor de constructii si implicit a instalatiilor sanitare.
Cititi si Afaceri cu usi in sistem de franciza.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: