40.000 de euro, investitia intr-un magazin francizat de instalatii

Evolutia pozitiva a pietei autohtone de instalatii si materiale de constructie incurajeaza dezvoltarea companiilor de profil, cum este si compania Maricon, a caror extindere prin parteneri francizati pare a fi cea mai eficienta si mai putin costisitoare solutie, un magazin necesitand, in medie, o investitie de 30.000 - 40.000 de euro.

Compania Maricon comercializeaza, de 15 ani, materiale de instalatii si constructii, atat in Bucuresti, cat si la nivel national. “In prezent avem patru magazine si un depozit central, toate in Bucuresti; suntem la faza de autorizatii pentru un nou punct de lucru in Bucuresti, ce va avea magazin , showroom si birouri, investitie ce se va finaliza in 2009”, a declarat, pentru Wall-Street, Virgil Pop, director general Maricon.

Portofoliul de produse Maricon se compune din echipamente si accesorii pentru instalatii termice, instalatii sanitare, de alimentare cu apa, dar si scule si dispozitive. Compania urmareste extinderea la nivel national prin identificarea de parteneri francizati care sa comercializeze in cadrul magazinelor francizate produsele Maricon. Potrivit directorului general Maricon, cele mai solicitate produse sunt instalatiile termice si materialele aferente.

“Suntem in negocieri de deschidere a doua magazine in afara Bucurestiului in sistem de franciza; in paralel, cautam sa deschidem chiar incepand de anul acesta magazine proprii in afara Bucurestiului. Pentru aceasta avem un plan de dezvoltare pentru urmatorii 5 ani”, continua Pop. Magazinele Maricon au in medie 100 metri patrati.

Investitia i
ntr-un magazin Maricon se ridica la 30.000-40.000 de euro si ofera viitorului partener francizat stocul de produse in regim de consignatie, in doua variante, astfel incat acesta nu trebuie sa-si blocheze capital de rulment in produse. Pachetul Full Package difera de pachetul Basic prin includerea elementelor sanitare in oferta magazinului.

In urma comercializarii categoriilor de produse Maricon, viitorul partener francizat va primi un procent din adaosul comercial practicat pe fiecare produs in parte, a mai spus Pop, precizand ca nu se percep taxe de intrare in franciza si nici redevente, iar durata contractului este de minimum cinci ani.

Pentru acest an, Pop estimeaza o cifra de afaceri de aproximativ 5,5 milioane euro, “o crestere de 20% fata de 2007”, pe fondul dezvoltarii pietei materialelor de constructii si implicit a instalatiilor sanitare.

Cititi si Afaceri cu usi in sistem de franciza.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Start Up »



Setari Cookie-uri