Rapperul MC Hammer a fost numit purtator de cuvant al oficiului de turism din orasul sau natal, Oakland, situat in statul american California, informeaza contactmusic.com.

Astfel, el este imaginea campaniei de promovare a orasului, intitulata "Oakland. To Know it is To Love It".

MC Hammer, care a fost jucator in echipa de baseball profesionista Oakland Athletics, va evidentia schimbarile pozitive inregistrate in aceasta localitate, unde gradul de infractionalitate a scazut foarte mult in ultimii ani.

In aceeasi campanie, rapperul in varsta de 50 de ani le prezinta potentialilor turisti cele sase locuri din oras pe care le prefera.

MC Hammer nu este prima vedeta care isi promoveaza orasul natal: Rihanna a aparut recent intr-un spot de promovare pentru Barbados.

MC Hammer, al carui nume real este Stanley Burrell, a lansat in anii 1990 cateva hituri care au avut impact la nivel international, precum "U Can't Touch This" si "Pray".

Sursa foto: Contul de Twitter al MC Hammer

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri