Conceptul "Black Friday" incepe sa prinda si la agentiile de turism, dupa ce este practicat de cativa ani de retailerii de electrocasnice, turoperatorul Mareea urmand sa lanseze o campanie reduceri de pana la 40%, valabila vineri, scrie Mediafax.
Campania "Black Friday Mareea" ofera reduceri de pana la 40% la toate destinatiile sezonului estival 2013, indiferent de lunile in care turistii isi aleg sejururile dorite. Totodata, reducerile sunt valabile si pentru oferte in orice perioada in statiunile montane din tara, dar si pentru destinatii din strainatate.

"Turistii vor avea posibilitatea de a-si alege online vacanta la munte, in strainatate, sau cea de vara, cu reduceri in destinatii precum litoralul romanesc, Grecia sau Bulgaria. Reducerile aplicate la pachetele de vacanta sunt mai mari comparativ cu ofertele obisnuite de sezonalitate de tip Early Booking", a declarat intr-un comunicat Marius Usturoiu, proprietarul Mareea.

Pachetele turistice pot fi achizitionate atat online, cat si din agentii.

Marius Usturoiu spune ca se asteapta vineri la vanzari mai mari decat in zilele de varf de sezon si crede ca initiativa va fi urmata si de alte agentii de turism.

Mareea este una dintre cele mai mari agentii de turism din Romania, cu afaceri de 10 milioane de euro anul trecut.

Agentia a preluat anul trecut hotelurile Mercur-Minerva din Mamaia, pe care le-a transformat in complex all inclusive. Tot in all inclusive va fi transformat si hotelul Rozmarin din Predeal, inchiriat de agentie in aceaqsta toamna pentru 15 ani.

Conceptul "Black Friday", preluat de pe piata americana, marcheaza intrarea in sezonul de cumparaturi de iarna prin acordarea de reduceri semnificative ale preturilor, pentru o zi.

Printre companiile din Romania care au anuntat reduceri pentru vineri se numara Orange, eMAG si Altex.


Sursa foto: freedigitalphotos.net

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri