TUI TravelCenter, companie detinuta de Dragos Anastasiu si aflata pe piata de trei ani, vrea ca anul viitor sa obtina 6 milioane de euro din vacante vandute printr-o agentie online, care va fi lansata pe 30 octombrie. Investitia in noul site se ridica la 100.000 de euro.

"Pentru 2015, tintim vanzari de sase milioane de euro prin agentia online pe care o vom lansa, vanzari doar din vacante, nu si din bilete de avion”, a declarat Cosmin Marinof, directorul de vanzari al TUI Travel Center parte din grupul Eurolines, la conferinta de aniversare a trei ani de prezenta pe piata romaneasca.

Prima parte a site-ului va fi lansata pe 30 octombrie, iar cealalta parte urmeaza sa fie finalizata la sfarsitul anului.

In cei trei ani de activitate in Romania, TUI TravelCenter a inregistat o crestere de 112% a cifrei de afaceri, de la 33 de milioane de euro la 66 de milioane de euro in 2014 si o crestere de 370% a vanzarilor de vacante intre 2011 si 2014.

Totodata, Marinof a spus ca agentia a inregistrat o crestere de 33% pe toate produsele in 2014 si o crestere de 34% pentru numarul de calatori, care a ajuns la 315.000 persoane, comparativ cu 2013. Dintre acestia, 40% sunt turisti, 38% sunt turisti care cumpara bilete de avion si 22% calatori transportati cu autocarul. In plus, 30.000 de calatori au ales produsele World of TUI.

Citeste si:
COVID-19 | Grupul TUI va primi 1,8 milioane de euro din partea...
COVID-19 | Grupul TUI va...

In prezent, TUI TravelCenter are 47 de agentii, iar anul viitor numarul lor va ajunge la 50, dupa o investitie de 50.000 de euro pentru fiecare agentie. In total, grupul Eurolines, din care face parte si TUI, are 77 de agentii. In cei trei ani de activitate, TUI a facut investitii de 1,5 milioane de euro, din care 200.000 de euro au mers in traininguri, 600.000 de euro in imaginea companiei (rebranding si agentii noi) si 100.000 de euro in viitoarea agentie online.

Cresc foarte puternic vacantele exotice.

Romanii sunt tot mai tentati sa-si petreaca vacantele in destinatii exotice. Astfel, pe acest segment a avut loc o crestere de 30% in acest an pentru destinatii ca Maldive, Caraibe sau Asia, au sustinut reprezentatii TUI TravelCenter.

"Cresc foarte puternic vacantele exotice, este o tendinta la nivel mondial", a sublinit Cosmin Marinof, directorul de vanzari al TUI TravelCenter. Chiar si asa, preferatele romanilor raman Grecia, vedeta acestui an, Turcia si Bulgaria. Vacantele prin TUI au costat in medie, in acest an, 750 de euro/persoana in Turcia, 450 euro/persoana in Grecia, 350 de euro/persoana in Bulgaria si 200 de euro/persoana pe litoralul romanesc. "Tarifele pentru vacantele in Turcia au fost anul acesta mai mari cu 7%. Pentru sezonul urmator va fi o tendinta de scadere, cu 5-6%, iar tarifele din 2015 vor fi la nivelul celor din 2013", a completat Marinof.

Citeste si:
TUI Travel Center, vanzari mai mari cu 51%: Romania, cea mai cautata
TUI Travel Center, vanzari...

Agentia TUI are in prezent 11 destinatii, printre care cele mai multe sunt insule grecesti, Tenerife, Mallorca si Antalya, insa numarul lor va creste cu cinci noi destinatii in 2015. Compania opereaza 10 destinatii in regim charter in parteneriat cu TUI in Turcia, Grecia si Spania

TUI TravelCenter este brandul sub care opereaza Touring Europabus Romania, membra a Eurolines. Grupul Eurolines este alcatuit din 20 de companii si preconizeaza pentru anul 2014 o cifra de afaceri de 90 milioane de euro.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri