"Pentru 2015, tintim vanzari de sase milioane de euro prin agentia online pe care o vom lansa, vanzari doar din vacante, nu si din bilete de avion”, a declarat Cosmin Marinof, directorul de vanzari al TUI Travel Center parte din grupul Eurolines, la conferinta de aniversare a trei ani de prezenta pe piata romaneasca.

Prima parte a site-ului va fi lansata pe 30 octombrie, iar cealalta parte urmeaza sa fie finalizata la sfarsitul anului.

In cei trei ani de activitate in Romania, TUI TravelCenter a inregistat o crestere de 112% a cifrei de afaceri, de la 33 de milioane de euro la 66 de milioane de euro in 2014 si o crestere de 370% a vanzarilor de vacante intre 2011 si 2014.

Totodata, Marinof a spus ca agentia a inregistrat o crestere de 33% pe toate produsele in 2014 si o crestere de 34% pentru numarul de calatori, care a ajuns la 315.000 persoane, comparativ cu 2013. Dintre acestia, 40% sunt turisti, 38% sunt turisti care cumpara bilete de avion si 22% calatori transportati cu autocarul. In plus, 30.000 de calatori au ales produsele World of TUI.

Citeste si:

In prezent, TUI TravelCenter are 47 de agentii, iar anul viitor numarul lor va ajunge la 50, dupa o investitie de 50.000 de euro pentru fiecare agentie. In total, grupul Eurolines, din care face parte si TUI, are 77 de agentii. In cei trei ani de activitate, TUI a facut investitii de 1,5 milioane de euro, din care 200.000 de euro au mers in traininguri, 600.000 de euro in imaginea companiei (rebranding si agentii noi) si 100.000 de euro in viitoarea agentie online.

Cresc foarte puternic vacantele exotice.

Romanii sunt tot mai tentati sa-si petreaca vacantele in destinatii exotice. Astfel, pe acest segment a avut loc o crestere de 30% in acest an pentru destinatii ca Maldive, Caraibe sau Asia, au sustinut reprezentatii TUI TravelCenter.

"Cresc foarte puternic vacantele exotice, este o tendinta la nivel mondial", a sublinit Cosmin Marinof, directorul de vanzari al TUI TravelCenter. Chiar si asa, preferatele romanilor raman Grecia, vedeta acestui an, Turcia si Bulgaria. Vacantele prin TUI au costat in medie, in acest an, 750 de euro/persoana in Turcia, 450 euro/persoana in Grecia, 350 de euro/persoana in Bulgaria si 200 de euro/persoana pe litoralul romanesc. "Tarifele pentru vacantele in Turcia au fost anul acesta mai mari cu 7%. Pentru sezonul urmator va fi o tendinta de scadere, cu 5-6%, iar tarifele din 2015 vor fi la nivelul celor din 2013", a completat Marinof.

Agentia TUI are in prezent 11 destinatii, printre care cele mai multe sunt insule grecesti, Tenerife, Mallorca si Antalya, insa numarul lor va creste cu cinci noi destinatii in 2015. Compania opereaza 10 destinatii in regim charter in parteneriat cu TUI in Turcia, Grecia si Spania

TUI TravelCenter este brandul sub care opereaza Touring Europabus Romania, membra a Eurolines. Grupul Eurolines este alcatuit din 20 de companii si preconizeaza pentru anul 2014 o cifra de afaceri de 90 milioane de euro.