Durata sejurului de Revelion a scazut de la 6-7 zile la 4-5 zile din cauza puterii de cumparare tot mai scazute a romanilor, iar hotelierii au segmentat vacanta de sarbatori in trei tipuri pachete, incercand sa atraga cat mai multi turisti, potrivit Federatiei patronatelor din Turismul Romanesc.

"Romanii alocau pentru sejurul de Revelion in jur de 6-7 zile, insa acum, din cauza lipsei de bani din ce in ce mai pregnante, isi mai permit sa stea la munte in perioada dintre ani doar 4-5 zile", a declarat agentiei Mediafax Dragos Raducan, vicepresedintele FPTR.

El a spus ca hotelierii incerca sa nu piarda turistii din acest motiv si au segmentat vacanta de iarna in trei tipuri de pachete, astfel incat sa si le poata permite si cei cu venituri mai mici. "Un tip de oferta include minivacanta de Craciun, de 3 zile, cu mic dejun, cazare si masa de Craciun, care a costat in medie 300-500 de lei de persoana, un altul presupune o minivacanta de weekend de doua nopti, cu mic dejun inclus, la preturi de 150-300 de lei de persoana, si cel de-al treilea tip de pachet se refera la minivacanta de Revelion, redusa in acest an la 4-5 zile, cu preturi care variaza intre 800 de lei si 3.000 de lei de persoana, in functie de complexitatea pachetului, categoria si mai ales renumele hotelului", a explicat Raducan.

Potrivit oficialului FPTR, din ce in ce mai multi romani renunta la vacanta de Revelion si strang banii pentru un sejur in vara la mare, fie in tara, fie in strainatate. "Multi dintre cei care faceau doua vacante importante pe an nu isi mai permit sa mearga si de Revelion. Un pachet de Revelion la munte costa cat o saptamana la mare vara", a adaugat Raducan.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri