Clientii hotelurile Pullman, Novotel si Mercure din Bucuresti, parte din lantul Accor, pot face check-in-ul si check-out-ul online, direct pe site-ul unitatii de cazare, de pe desktop sau un dispozitiv mobil.

La sosirea in hotel, fiecare client va primi cheia camerei alese, iar la plecare va inapoia cheia fara alte formalitati. Factura va fi primita pe e-mail.

Serviciul de check-in/check-out online se numeste "Welcome by Le club Accorhotels". Acesta a fost lansat in urma cu un an, iar astazi este disponibil in peste 1.000 de hoteluri din intreaga lume. Serviciul digital este folosit de aproape 3.000 de persoane zilnic, dintre care peste 40% folosesc telefoanele mobile pentru check-in.

In 2015, Accor va implementa acest serviciu in alte 1.500 de hoteluri, astfel incat 75% din retelele franceze si europene sa ofere aceasta solutie de check-in/check-out rapid.

Accor a anuntat, de curand, ca isi schimba numele in AccorHotels si ca va cheltui 22 de milioane de euro in lansarea unui site care sa concureze cu Booking.com si Expedia.

Sursa foto: Check-in online/Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri