Black Friday in turism: Vola.ro reduce preturile la vacante cu pana la 90%

Daca in anii anteriori Black Friday-ul in turism echivala, la nivel de oferte, cu Early Booking, reducerile fiind de 30 – 40%, Vola.ro isi propune ca anul acesta sa organizeze un Black Friday in adevaratul sens al cuvantului si pentru ofertele turistice. Astfel, agentia va pune la vanzare peste 600 de bilete de avion si vacante cu reduceri de pana la 90%.

Compania estimeaza ca vanzarile aferente zilei de Black Friday vor echivala vanzarile pentru o luna intreaga.

”Anul acesta ne propunem ca Black Friday-ul aferent vacantelor sa concureze serios ofertele la electronice si electrocasnice. Avem bilete de avion spre cele mai importante destinatii europene reduse cu pana la 90% dar si vacante si sejururi la preturi speciale.” a declarat Daniel Truica, Managing Partner Vola.ro.

Cele mai mari reduceri vor fi la biletele de avion spre mai multe destinatii europene, care vor fi comunicate in ziua reducerilor.

Vola este una dintre cele mai mari agentii de turism din Romania, alaturi de TUI TravelCenter/Eurolines, Perfect Tour, Christian Tour, Happy Tour. Pe piata online, principalii jucatori sunt Paravion, Tripsta si eSky. In 2015, Vola Romania a avut o cifra de afaceri de aproximativ 42,47 milioane de euro, inregistrand o crestere de 54% fata de 2014, iar la nivel de grup, cifra de afaceri a fost de 63,25 milioane de euro.

Citeste si:
Românii preferă avionul: 34% creștere la achiziționare biletelor...
Românii preferă avionul...

Sursa foto: Fly_dragonfly/Shutterstock.com
Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri