“Vedem in business cresterea economica a Romaniei. Este un semn bun. Cresterea salariului minim si scaderea TVA chiar s-au vazut in consum”, spune Javier Garcia del Valle. Compania isi bazeaza activitatea in mare parte, 70%, pe turismul de afaceri, pentru care are printre clienti firme din banking, telecom, pharma, electricitate.

CEO-ul Happy Tour subliniaza ca 2016 a fost un an “fantastic”, atat in privinta veniturilor, cat si in privinta investitiilor: grupul a deschis un birou in Istanbul, in martie anul trecut, cu 12 angajati si activitate exclusiv pe turism de afaceri, sub brandul comercial FCM Travel Solution.

Mi-ar placea sa avem o companie aeriana locala puternica.

Revenind la ce a generat cresterea afacerii Happy Tour, CEO-ul companiei sustine ca "economia este stabila si performeaza. An de an, Romania este lider in cresterea PIB in Uniunea Europeana. Calatoriile nu mai sunt un lux, toata lumea calatoreste astazi. Este adevarat ca preturile devin tot mai populare, adica vedem tot mai mult scaderi de pret, vedem ca tot mai multe companii aeriene low-cost vin aici, dar asta nu este neaparat bine pentru tara. Sincer, mi-ar placea sa avem o companie aeriana locala puternica. O astfel de companie creeaza un alt tip de piata, de produse in tara. Sunt fericit sa vad cresterea adusa de Blue Air”, a spus Javier, punctand ca e regretabila situatia in care se afla Tarom si apreciaza modelul de business al companiilor low-cost care s-au dovedit a fi profitabile.