Vola.ro anunta tranzactii de 60,7 mil. euro si o cifra de afaceri de peste 6,5 mil. euro in 2017

Agentia de turism online Vola.ro a raportat o crestere de doua cifre in anul 2017, ajungand la un volum tranzactional total de 60,7 milioane de euro (in crestere cu 24% fata de 2017) si o cifra de afaceri de 6,65 milioane euro (in crestere cu 13% fata de anul anterior) pentru activitatea companiei in Romania.

In 2017, volumul vanzarilor de bilete de avion pe Vola.ro a crescut cu aproximativ 19% fata de anul 2016. Pretul mediu pe bilet a fost de 134 euro. Cel mai scump bilet a costat 7.400 euro pentru un zbor Tokyo – Bucuresti – Tokyo. Cel mai ieftin bilet a costat 2,98 euro pe ruta Milano – Bucuresti. Cea mai mare rezervare a fost facuta pentru un grup de 48 de persoane cu plecare din Budapesta si cu destinatia Tokyo, totalizand 25.000 euro.

Destinatiile preferate de romani in 2017 au fost Italia, Marea Britanie, Germania, Spania, Franta, Belgia, Grecia, Elvetia, Portugalia. Cei mai multi dintre turistii care au calatorit cu avionul au ales bilete ale companiilor Wizz Air, Tarom, Blue Air, Ryanair, ale grupului Lufthansa sau AIR FRANCE KLM.

Destinatiile cu cea mai dinamica evolutie in ceea ce priveste biletele de avion au fost Islanda (68%), Maroc (71%), Israel (56%) si Finlanda (45%). Totodata, in anul 2017, numarul biletelor de avion cu destinatia Romania a fost mai mare cu 29%, destinatiile principale fiind Bucuresti, Iasi, Cluj si Timisoara.

Pretul mediu al vacantelor vandute a crescut

In anul 2017, romanii au platit in medie 530 euro de persoana pentru o vacanta si 212 euro de persoana pentru un city break. Cea mai scumpa vacanta a costat 4.575 euro (4 persoane, 9 nopti, zbor dus-intors si hotel) si a avut ca destinatie sudul Spaniei, Costa del Sol.

Citeste si:
Românii preferă avionul: 34% creștere la achiziționare biletelor...
Românii preferă avionul...

Cele mai populare destinatii de city break sunt Roma, Barcelona, Paris, Milano, Dubai, Venetia, Londra, Amsterdam, Praga.

Pentru anul 2018, Vola estimeaza o crestere de peste 30% pentru agentia din Romania.

Sursa foto: Shutterstock/ zeljkodan

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri