Oracle dezvaluie rezultatele unui studiu global, intitulat “The Loyalty Divide, Operator and Consumer Perspectives, Hotels 2018” care a avut ca obiectiv analiza asupra perceptiilor consumatorului si realitatilor de marca din domeniul serviciilor de ospitalitate asociate programelor de loialitate si influentelor asociate. “The Loyalty Divide” demonstreaza ca operatorii hotelieri au convingerea ca ofera recompense personalizate, importante, in timp ce consumatorii nu sunt de acord cu aceasta perspectiva, apeland la influenceri sociali pentru a obtine recomandari aspirationale care le influenteaza experienta calatoriei.

Social media continua sa aiba o influenta din ce in ce mai mare asupra optiunii oaspetilor, avand in vedere ca colegii lor din mediul digital evidentiaza acele experiente unice si memorabile.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: Shutterstock