Agentia de turism online Fly Go, un business de circa 40 de milioane de euro, urmeaza sa faca anul acesta investitii de 1,5 milioane de euro, cu precadere in zona tehnologica. Stefano Iervolino, CEO-ul Fly Go, a declarat ca, in era digitala investitia in tehnologie este foarte importanta. Chiar daca totul se intampla foarte mult in mediul virtual, acesta considera ca agentiile de turism clasice nu vor disparea niciodata, pentru ca, cel putin in aceasta industrie, legatura dintre online si offline este foarte importanta,

"Tehnologia se schimba in fiecare an. Cand am inceput business-ul, in urma cu mai bine de 10 ani, tehnologia era cu totul si cu totul alta, site-urile mergeau mult mai incet. Acum, numarul de utilizatori a crescut si trebuie sa avem baze de date mai puternice, servere mai puternice, iar toate acestea presupun si investitii", a declarat Stefano Iervolino, fondator si CEO Fly Go (foto).

In ciuda digitalizarii, acesta considera ca agentiile de turism clasice nu vor disparea niciodata de pe piata, din contra, tendinta va fi sa ne intoarcem catre offline.

Impresia mea este ca multi turisti care au luat bilete de vacanta de pe platforme online au fost dezamagiti de ceea ce au cumparat. Important este sa existe un agent de turism in spatele acestor platformelor. Un agent de turism stie nevoile turistilor, cunoaste bine destinatiile de vacanta si ii poate sfatui pe turisti. Este foarte importanta legatura dintre offline si online

Stefano Iervolino, CEO Fly Go

Realitatea virtuala a patruns si in industria turismului, astfel ca multe agentii de turism vor sa le ofere turistilor experiente de vacanta prin intermediul realitatii augmentate. Este un alt mod de a vinde pachete turistice. "In ciuda acestea digitalizari, agentiile de turism clasice nu vor disparea", a adaugat Stefano Iervolino.

Citeste si: Unde mergem in vacanta de vara: Cele mai frumoase plaje din Europa

Agentia Fly Go a incheiat anul fiscal 2017 cu o cifra de afaceri de circa 40 de milioane de euro, in crestere fata de 2016, cand cifra de afaceri a fost de 30 de milioane de euro.

"In 2018 oprim cresterea. Am crescut foarte mult in ultimii ani si am ales sa oprim cresterea si sa incepem sa ne ocupam de problemele interne. De exemplu, la inceput vindeam 10 bilete pe luna, acum vindem 1.000 de bilete pe zi. Va dati seama cata contabilitate exista in spate. Vrem sa deschidem piete noi in 2019, Marea Britanie, tarile nordice si SUA, si trebuie sa ne putem la punct. O sa avem foarte mult trafic si ne trebuie aplicatii bine pregatite", a precizat CEO-ul agentiei.

Romanii dau din ce in ce mai multi bani pe vacante

Sumele pe care romanii le aloca pentru vacantele in strainatate, in sezonul de vara, au crescut, in medie, cu 30% in ultimii 5 ani, potrivit datelor Fly Go. In prezent, costul mediu al unui sejur estival a ajuns la 900 – 1.200 de euro.

Ne asteptam ca bugetul turistilor romani pentru vacantele de vara sa continue sa creasca in perioada urmatoare, pe masura ce si operatorii de servicii turistice si aeriene vor introduce si vor promova pe piata din Romania noi destinatii, crescand, in acelasi timp, calitatea serviciilor si numarul beneficiilor pe care le ofera pentru clienti. Un interes crescut pentru sejururi in strainatate se va simti si mai mult pe masura ce tehnologia va lua amploare in industria de turism

Stefano Iervolino, CEO Fly Go

Apetitul romanilor pentru vacante a crescut in ultimii ani, astfel ca, in prezent, turistii merg, in medie, in doua concedii pe vara. In continuare, sunt dispusi sa plateasca pentru confort sporit, de aceea opteaza pentru cazare in unitati hoteliere mari si aloca, in medie, 500 de euro pentru cheltuieli extra per sejur.

Foto: Shutterstock.com

Citeste si: Destinatii de vacanta la plaja. 7 locuri pe care sa le vezi macar o data in viata

Turistii romani prefera sa plece in vacante in perioada iunie – septembrie, pe care le rezerva cu cateva luni inainte, cu un varf de rezervari in lunile ianuarie si mai. In vacantele de vara, 70% dintre romani acceseaza servicii all inclusive.

Agentia de turism online Fly Go a ajuns la 1,4 milioane de clienti si continua sa creasca. Anul trecut, agentia a vandut peste 200.000 de bilete de avion, observandu-se o crestere cu 30% a zborurilor interne. Principalele destinatii, in topul preferintelor turistilor romani, au fost Sardinia, Lefkada si Zakynthos.

Citeste si: Antalya, destinatia vedeta a verii. Cererea a crescut cu 70%

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri