Numarul turistilor straini care au vizitat Spania a ajuns, in ianuarie 2019, la 4,2 milioane, in crestere cu 2,2% fata de perioada similara din 2018. Cheltuielile acestora au urcat cu 3,6%, ajungand la 4,68 miliarde de euro, potrivit datelor publicate de Institutul National de Statistica, transmite EFE.

In ianuarie 2018, cei mai multi turisti straini care au ajuns in Spania au venit din Marea Britanie (807.347, in crestere fata de perioada similara din 2018), Germania (peste o jumatate de milion, un avans de 2,7%), in timp ce numarul turistilor din Franta a scazut cu 8,7%, scrie Agerpres.

Cele mai cautate destinatii spaniole de catre turistii straini au fost Insulele Canare (1,2 milioane de vizitatori) si Catalunia (910.779).

Ianuarie a fost a cincea luna de crestere consecutiva a numarului vizitatorilor straini in Spania si a sasea in ceea ce priveste majorarea cheltuielilor.

Strategia autoritatilor de la Madrid este de a incuraja majorarea cheltuielilor vizitatorilor straini, a declarat recent secretarul general al Consiliului de Turism al Guvernului, German Porra. "Spania este decisa sa-si transforme modelul sau turistic trecand de la un numar imens de vizitatori la majorarea cheltuielilor", a explicat German Porras.

Citeste si:
Cea mai vizitata tara din lume, "dezamagita" de veniturile din turism
Franta, cea mai vizitata tara...

Turismul a avut, in 2018, un aport de 14,9% la Produsul Intern Brut al Spaniei, conform datelor Consiliului Mondial al Turismului si Calatoriilor.

Sursa foto: Shutterstock.com

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri