COVID-19 | Radisson Hotel Group lansează Protocolul de Siguranță post-pandemie, în colaborare cu SGS

Radisson Hotel Group lansează protocolul Radisson Hotels Safety Protocol, un nou program de curățenie și proceduri de dezinfectare în profunzime, în parteneriat cu SGS (Société Générale de Surveillance), o companie mondială de inspecție, verificare, testare și certificare.

Una dintre prioritățile Radisson Hotel Group este menținerea sănătății, siguranței și securității oaspeților, membrilor echipei și partenerilor de afaceri. Compania a efectuat o revizuire amănunțită a tuturor proceselor de securitate și sănătate existente și a lucrat cu o echipă de experți pentru a dezvolta și valida protocoale suplimentare, potrivit unui comunicat.

„La Radisson Hotel Group, ne angajăm să oferim un mediu curat și sigur pentru oaspeții și membrii echipei noastre. Lumea a fost schimbată fundamental de COVID-19, așa că este esențial să ne străduim să-i protejăm pe toți cei care lucrează, în timp ce ne deschidem ușile către o nouă eră a călătoriei. Pentru a face acest lucru, am examinat amănunțit toate domeniile experienței hoteliere și suntem mândri că am creat un parteneriat cu SGS pentru a crea programul nostru de protecție la Radisson Hotels Safety”, a declarat Federico J. González, CEO, Radisson Hospitality AB și președinte al Comitetului Global de Direcție al Radisson Hotel Group.

„Conducerea globală a SGS în sectorul Travel & Hospitality a permis rețelei noastre de experți în domeniul sănătății și securității să dezvolte un protocol complet și simplu pentru verificarea procedurilor de management și a dezinfecției hotelurilor. Scopul nostru este de a asigura respectarea standardelor de igienă, de a proteja oaspeții, precum și membrii echipei Radisson Hotel”, a adăugat Frankie Ng, CEO al SGS.

Aceste protocoale îmbunătățite, validate de SGS vor fi adaptate pe baza cerințelor și recomandărilor locale, pentru a asigura siguranța oaspeților de la check-in până la check-out. Protocolul de securitate al hotelurilor Radisson va consolida și mai mult liniile directoare riguroase de igienizare, curățenie și dezinfectare existente la hoteluri la nivel mondial.

Citeste si:
Măsurile de protecție impuse pe SINGURUL continent fără COVID
Măsurile de protecție impuse...
Citeste si:
15 remedii simple pentru durerile de urechi
15 remedii simple pentru...

Aceste linii directoare includ:

  • stații de igienizare a mâinilor la toate intrările,
  • utilizarea echipamentelor de protecție personală (PPE) și ecrane de protecție,
  • curățare și dezinfectare cu o mai mare frecvență,
  • distanțare socială în toate zonele hotelurilor sale, inclusiv în spațiile pentru întâlnire și eveniment,
  • recomandări ale Centrelor pentru controlul bolilor sau recomandările Organizației Mondiale a Sănătății și ghiduri de sănătate,
  • reiterarea standardelor de siguranță a alimentelor,
  • instruire completă a personalului.

Ghidurile îmbunătățite de curățare și dezinfectare ale grupului Radisson Hotel Group au fost elaborate în colaborare cu furnizorul global de soluții de igienă, Diversey, prin completarea soluțiilor de curățare și igienă cu protocoale consolidate și tehnologie concepută pentru asistența medicală.

Radisson Hotel Group va introduce o etichetă oficială de curățenie și dezinfectare emisă de SGS pentru a asigura cele mai înalte standarde de curățenie, igienă și siguranță, așa cum este confirmat de SGS printr-un proces de validare centralizat. În cadrul acestui program, hotelurile individuale pot primi o etichetă de aprobare la finalizarea unui audit local complet, inclusiv testarea la fața locului folosind cea mai recentă tehnologie.

Ce aduce nou Radisson Hotels Safety

Radisson Hotel Group va anunța în curând o extindere a angajamentului său, care include 20 de pași și un protocol suplimentar în 10 pași pentru întâlniri și evenimente. Compania se așteaptă să completeze toate detaliile operaționale necesare ale acestui program în următoarele săptămâni.

Citeste si:
CORONAVIRUS Turismul de o zi, interzis în Belgia
CORONAVIRUS Turismul de o zi,...

Principiile luate în considerare includ:

  • Frecvența crescută de curățare și dezinfectare a tuturor zonelor hoteliere, acordând o atenție deosebită obiectelor ce sunt atinse mai des.
  • Stații instalate cu dezinfectant și mănuși la intrarea din față și în zonele publice ale hotelului.
  • Toate cheile camerelor vor fi dezinfectate.
  • Procesul de check-out express va fi disponibil pentru oaspeți, pentru a minimiza contactul.
  • Metodele de plată fără numerar vor fi disponibile și încurajate.
  • Programe complete de igienă și prevenire pentru membrii echipei.
  • Membrii echipei au echipament personal de protecție, cum ar fi măști și mănuși.

Radisson Hotel Group este una din cele mai mari companii hoteliere din lume, deținând șapte branduri hoteliere diferite și un portofoliu de peste 1.400 de hoteluri în curs de operare sau diverse stadii de dezvoltare în toată lumea.

Sursa foto: Radisson Hotel Group

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri