Industria aviatică a fost doborâtă de pandemia de coronavirus. În încercarea de a evita colapsul, companiile vin cu idei menite să protejeze angajații, dar și turiștii de infecția cu coronavirus. Compania aeriană rusească Aeroflot a anunțat că va crea scaune speciale pentru cei care refuză să poarte mască, scrie CNN.

”Ne aflăm într-un moment critic și trebuie să asigurăm siguranța tuturor pasagerilor”, a spus Yulia Spivakova, purtător de cuvânt al companiei.

Aeroflot, cea mai mare companie aeriană din Rusia, a adoptat măsura purtării obligatorie a măștii în avion, cu excepția momentelor în care pasagerii beau, mânâncă sau își schimbă masca.

Cu toate acestea, nu toți pasagerii sunt încântați de aceste noi reguli. Și pentru că nu este momentul renunțării la pasageri, Aeroflot va crea locuri speciale pentru cei care nu vor să poarte masca de protecție sau pentru cei, care din punct de vedere medical, nu o pot purta.

”Această măsură nu exclude respectarea celorlalte reguli de protecție adoptate la nivelul companiei”, a completat Spivakova.

Măsura purtării măștii de protecție nu se aplică doar la nivelul companiilor aeriene din Rusia. Este vorba despre o regulă general valabilă, a cărei aplicare revine în sarcina însoțitorilor de bord.

Și SUA au avut dificultăți cu pasageri care au refuzat să poarte masca în timpul zborului. Au fost cazuri în care pasagerii au contestat măsura drept o încălcare a drepturilor și libertăților cetățenești. Japonia este și ea un exemplu în acest caz, doi dintre turiști fiind dați jos din avion din cauza nepurtării măștii.

Aeroflot nu a anunțat încă introducerea unor sancțiuni pentru cei care refuză să poarte mască. Însă izolarea acestora în locuri special create va reduce posibilitatea ca un astfel de pasager să răspândească și celorlalți coronavirusul (dacă rezultă a fi infectat).

Sursa foto: Aeroflot Airlines/Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri