Ministerul Turismului din Bulgaria a lansat o campanie la scală largă pentru atragerea turiștilor bulgari, dar și străini pe litoral. România, Serbia, Grecia, Macedonia de Nord, Turcia și Polonia sunt țările în care autoritățile din Bulgaria vor intensifica promovarea țării,

”Lucrăm la extinderea sezonului estival, având în vedere că în septembrie, rezervările scad substanțial în alte țări”, a declarat ministrul interimar al Turismului, Ilin Dimitrov, după o întâlnire cu reprezentanții industriei turismului din Varna, scrie Novinite.com.

În plus, ministrul a îndemnat bulgarii care nu au fost în vacanță să aleagă litoralul autohton.

În această vară, turiștii din Marea Britanie, Israel, Republica Cehă și Polonia se află în vacanță pe coasta bulgară a Mării Negre.

Vezi și: Număr record de turiști în Grecia: care sunt cele mai aglomerate insule (wall-street.ro)

"Am observat o creștere de 40% a turiștilor față de anul trecut. Cu toate acestea, este o scădere de 25% a turiștilor față de 2019", a raportat Ilin Dimitrov.

O creștere mare a turiștilor germani definește turismul bulgar în această vară. În primele 6 luni ale anului, aproape 160.000 de germani au vizitat Bulgaria.

"Creșterea turiștilor germani este de peste 150% față de anul trecut. Vorbim de numărul de înnoptări", a declarat pentru Tihomir Patarinski, atașatul turismului Bulgariei în Germania.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri