În cât timp durează să ți se acorde un credit de la Salt Bank?
Salt Bank, neo-banca românească aflată sub acționariatul Băncii Transilvania, a lansat un credit de nevoi personale în aplicația bancară în această primăvară. Un aspect important este faptul că banca nu solicită transferul salariului, iar dobânda este calculată în funcție de riscul asociat fiecărui client.
Elena Roibu, reprezentanta băncii în ceea ce privește produsele de creditare, a declarat, la conferința Future Banking Summit 2025, că neobanca a doborât un record în ceea ce privește viteza de acordare a creditului.
„Noi în Salt Bank am construit totul pe trei piloni principali: să avem o aplicație frumoasă, produse bune și competitive și siguranță. Peste toate acestea se adaugă viteza cu care produsele pot fi accesate de utilizatori. Apropo de viteză, zilele acestea am bătut un record legat de timpul de acordare a unui credit: 2 minute și 50 de secunde, de către un client care chiar se numește domnul Repede. Ironia sorții, dar este real”, a declarat Elena la conferința organizată de Future Banking.
Câtă încredere au românii într-o bancă pe care nu o văd?
Într-o piață unde interacțiunea fizică cu banca a fost mult timp considerată un factor esențial pentru siguranța și încrederea clienților, Salt Bank mizează pe transparență, reglementare și experiență digitală integrată pentru a câștiga încrederea românilor. Deși banca operează exclusiv în mediul digital, fără sucursale fizice, Elena Roibu explică modul în care aceste bariere sunt depășite: prin respectarea standardelor băncilor tradiționale, prin comunicare clară și directă și printr-un suport real oferit clienților prin echipa de care center.
„În primul rând, încrederea vine din faptul că suntem o bancă 100% reglementată de BNR și ne supunem acelorași controale ca băncile tradiționale. Acesta este un aspect care inspiră încredere clienților noștri. Un alt element important este numărul de clienți: peste 500.000 de persoane au devenit clienți Salt Bank în primul an de la lansare. Pe partea de încredere contează și modul în care comunicăm transparent, atât pe social media, cât și în termenii și condițiile produselor din aplicația mobilă. De asemenea, avem o echipă de oameni reali în care center, care comunică la fel de transparent cu clienții, la fel ca în toate băncile”, spune bancherul de la Salt Bank.
Future Banking Summit este un eveniment organizat cu sprijinul Raiffeisen Bank Romania, UniCredit Bank Romania, Mastercard, BCR, Garanti BBVA Romania, Visa, Evrotrust, Adastra, DoAff, RoPay, Entrust - (Gold Partners), Zitec, Graia, ING Romania, NETOPIA Payments, Optimizor, BLIK, Dendrio, ADVAHOO, fme Romania, CEC Bank, SAS, INFORM, member of AUSTRIACARD HOLDINGS, BRD - Groupe Societe Generale, Namirial, Token Payment Services, xMoney, FintechOS, Intuitech, Salt Bank, ASEE, certSIGN, IT Smart Systems, TCN, Wonderful, GFT Technologies, Imobiliare.ro Finance - (Silver Partners), theMarketer, SelfPay - (Expo Area Partners), ROPECO, LENDOX - (Sponsors) și cu suportul Chocolissimo Romania, Magnolia, Libris și Clinica ORL Dr. Daniela Ionescu.