7 Noiembrie 2014

Florin Cucu, Sofiaman: Vanzarile pe care le realizam in online s-au dublat de la an la an



Sofiaman, cel mai important producator roman de pijamale, a intrat in zona comertului online in urma cu doi ani si si-a dublat afacerile pe acest canal de la an la an, a declarat Florin Cucu, director general al companiei in cadrul RetailArena - Innovation in Retail, organizata de Wall-Street.ro cu sprijinul MasterCard, PayU si Evozon.

In prezent, ponderea vanzarilor online in total business este de 3%. “Clientii sunt destul de pretentiosi si cand vine vorba de pijamale. Intensificam eforturile pe zona de online, am actionat mai agresiv in acest an. Exista clar o tendinta de a creste comertul pe acest canal. Ne-am dublat afacerile pe online de la an la an”, a precizat Florin Cucu, in a treia zi a evenimentului, sustinuta de PayU.

Pentru anul urmator compania si-a bugetat o crestere de 10-15% a business-ului, in linie cu evolutia din acest an cand Sofiaman estimeaza o cifra de afaceri de 10,5 mil. lei si un profit de 260.000 lei. “Online-ul in zona de fashion este inca foarte scazut. Dar vanzarea de haine presupune prezenta unui consultant langa client. Noi ne incadram in acest procent de 4% valabil la nivel mondial in cazul ponderii online-ului in business-urile din retail-ul de imbracaminte. Lumea cumpara online dupa ce a testat offline”, a completat directorul general Sofiaman.



Citeste si