Facebook semnaleaza si mai puternic intrarea in zona de eCommerce, dupa ce gigantul american a achizitionat motorul de cautare pentru comert online The Fiind. Atat Facebook cat si The Fiind au anuntat achizitia ca o modalitate de a creste business-ul de digital advertising de pe retea.

Cu venituri de 12,6 miliarde de dolari anul trecut, Facebook este fara indoiala jucatorul dominant. „Impreuna, consideram ca putem face reclamele Facebook sa fie si mai relevante si mai bune pentru consumatori”, a scris Facebook, despre tranzactie.

Multi dintre angajatii The Fiind se vor transfera la Facebook si vor lucra pentru a creste relevanta reclamelor. Facebook a testat butonul de „buy” din iulie 2014, lasand utilizatorii sa cumpere bunuri direct de pe retea. Acum, cu The Fiind, va implementa si alte instrumente de shopping serviciului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri