Incepand din 11 noiembrie 2015, magazinul online Elefant.ro este primul din Romania care deschide de puncte de livrare in statiile de metrou din Bucuresti. Astfel, clientele pot face comenzi direct in site si le pot ridica in orice moment din statiile Universitate, Petrache Poenaru, Grozavesti, Unirii 1 si Unirii 2.

“Continuam sa ne apropiem cat mai mult de clientele noastre si sa simplificam procesul de comanda online. Acum, oricine isi poate comanda cartea, ceasul sau parfumul preferat in pauza de masa si il poate ridica atunci cand pleaca de la birou, de exemplu. Vrem sa oferim experiente de cumparaturi complete, care sa nu interfereze deloc cu activitatile clientelor si sa se integreze cat mai natural in programul lor zilnic”, spune Dan Vidrascu, CEO Elefant.ro.

In afara accesibilitatii, un alt beneficiu important al punctelor de livrare este transportul gratuit indiferent de valoarea comenzilor facute. Astfel, clientele Elefant.ro pot opta pentru o gama larga de produse disponibile imediat. Cele mai populare categorii din ultimele 12 luni au fost ceasurile, parfumurile si cartile, categoria cu care Elefant.ro s-a lansat in urma cu cinci ani.

Practic, produsele sunt livrate din depozitul Elefant in statiile de metrou respective unde sunt predate clientilor de catre personal special angajat de companie; sunt spatii demarcate clar, prin sigla companiei. Livrarea se realizeaza in 24 de ore sau chiar in aceeasi zi, daca comanda este realizata dimineata, au spus, pentru wall-street.ro, reprezentanti ai retailerului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri