QuickMobile a vandut anul trecut peste 11.000 de ceasuri inteligente, in crestere de patru ori si jumatate fata de 2014, cu o valoare totala de 14,5 milioane lei, barbatii analizand caracteristicile tehnice la achizitie, in timp ce femeile sunt interesate de design, culori si brand.

In 2014, retailerul de telefoane, tablete, gadgeturi si accesorii a comercializat 2.500 de ceasuri inteligente, in valoare totala de circa 1,5 milioane lei, conform Mediafax.

Pretul mediu al unui astfel de dispozitiv s-a situat anul trecut la 1.290 lei, potrivit datelor QuickMobile transmise intr-un comunicat.

Cel mai scump smartwatch vandut a valorat 80.000 lei, in varianta de lux, placata cu aur de 18k.

Ceasurile inteligente au reprezentat anul trecut 10% din vanzarile retailerului, fata de 1% in 2014. Cele mai vandute branduri au fost Apple si Samsung.

Citeste si:
Fitbit analizeaza o posibila vanzare
Fitbit analizeaza o posibila...

"La o analiza a preferintelor in functie de sexe, observam ca atunci cand cumpara un ceas inteligent, barbatii tin cont de caracteristicile tehnice, iar femeile sunt interesate de design, culori si brand", se arata in comunicat. Compania a comercializat totodata 150 de ceasuri inteligente special realizate pentru copii.

Sursa foto: lassedesignen/shutterstock

Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea eCommerce »



Citeste si
Vanzarile, in topul preferintelor celor care isi cauta un job