Piata locala de comercializare online de buchete de flori si aranjamente florale a inregistrat in perioada 1-8 martie un numar semnificativ mai mare de comenzi, in raport cu anul precedent, valoarea medie fiind de asemenea in crestere.

„In aceasta perioada am procesat aproximativ 10.000 de livrari, atat intern, cat si international. Valoarea medie a unei comenzi a crescut fata de anul trecut cu 10%“, spune Ioana Molnar, director general al florariilor Magnolia, potrivit Mediafax. In ciuda pregatirilor facute de companii pentru aceasta perioada, numarul de comenzi a fost cu mult peste asteptari, astfel ca o parte din livrari nu au fost realizate in termenul solicitat de clienti - respectiv ziua de 1 martie (Martisor) si 8 martie (Ziua Femeii).

„Am procesat un numar foarte mare de comenzi, iar cele livrate cu intarziere au fost ca numar jumatate din cele de anul trecut. Pentru acestea (sub 1% din totalul livrarilor), returnam integral banii expeditorilor si livrarea este efectuata cu titlu gratuit din partea noastra. Ne dorim, ne straduim si investim asfel incat acest procent sa-l scadem pentru anul viitor sau chiar sa-l anulam.“, mentioneaza Ioana Molnar.

Piata locala de flori, atat offline cat si online, inclusiv vanzarile „la gri“, este estimata la circa 100 de milioane de euro pe an. Magnolia, una dintre primele florarii care au deschis un magazin online pe plan local, a inregistrat anul tre¬cut venituri de 15,5 milioane de lei (circa 3,5 milioane de euro), in crestere cu aproape 30% fata de 2014, cererea crescand atat in mediul online, cat si in magazinele fizice.

Sursa foto: Ioana Molnar Artist/Facebook.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri