Rata de conversie este una dintre cele mai importante metrice ale unui magazin online (si nu numai); sapte specialisti care vor fi prezenti la ecomTEAM 2016 ofera sapte sfaturi surprinzatoare care pot duce la cresterea ratei de conversie.

ecomTEAM 2016 este locul unde specialistii din eCommerce se intalnesc cu antreprenori si liderii industriei, pentru a sprijini o evolutie coerenta si corecta a pietei de comert online din tara. Evenimentul va avea loc la Brasov, pe 6 si 7 aprilie, Hotel Kronwell.

Valentin Radu, Marketizator

Valentin Radu, antreprenor in serie si fondator al Marketizator, ofera nu una ci mai multe solutii care ar putea duce la cresterea ratei de conversie.

  • Sa renunti la slider si sa pui in locul sau un search bar imens si apetisant, care sa fie si personalizat in real-time si sa si livreze rezultate.
  • Sa inversezi ordinea filtrelor (pentru ca cei care folosesc filtrele au o intentie de cumparare mult mai mare) si sa le pui primele pe cele mai importante
  • Sa folosesti exit-intent technology pentru a intoarce vizitatorii care ies de pe:

- Landing page cu un mesaj legat de ultima oferta - cele mai vandute produse ever pe site
- Pagina de categorie cu un mesaj personalizat care le restrange optiunile (electronice - ce diagonala cauti la TV / vrei cu SSD sau fara - la laptopuri / Ce masura porti la pantofi?) - tactica e legata de paradox of choice - oamenii nu cumpara cand au prea multe optiuni.
- Pagina de Produs cu un stimulent de a se abona la newsletter si apoi a-i converti
- Pagina de cos - cu o intrebare legata de motivele pentru care nu cumpara si cu overlayere personalizate care sa trateze fiecare cauza in parte.

Puteti discuta strategii de crestere a conversiei cu Valentin Radu atat in cadrul conferintei si sedintele de networking din 6 aprilie, cat si pe 7 aprilie, in cadrul workshop-ului de "Problem Solving".

Rares Florea, Vector Watch

Rares Florea conduce operatiunile regionale ale unuia dintre cele mai interesante device-uri "made in Romania" - ceasul inteligent Vector Watch.

Sfatul lui? "Retargeting, remarketing si ad-uri inovative de tipul «ad canvas»".

Daniel Nicolescu, Symphopay

Daniel Nicolescu este unul dintre veteranii industriei din Romania, fost CEO la principalul procesator de plati online PayU, actual fondator al Symphopay, o solutie de plati inedita despre care veti afla detalii, in premiera, la ecomTEAM.

Din aceasta pozitie, Daniel subliniaza ca problema conversiei este una foarte provocatoare pentru magazinele online.

"Din experienta mea din zona de plati, am observat ca rata de conversie este impactata pozitiv daca:

  • Exista si locatii fizice
  • Este afisata vizibil (ex. pagina de produs) “data de livrare estimata”
  • Este disponibila optiunea “one-click payment"

Dorin Boerescu, 2Parale

Dorin Boerescu, antreprenor si una dintre persoanele cu cele mai vaste legaturi in eCommerce, cofondator al 2Parale, are un raspuns simplu si la obiect - "Suport live intre 18.00-24.00". Cate dintre magazinele din .ro ofera?

Elisabeta Moraru, Google

Elisabeta Moraru este Industry Manager la Google Romania - functia spune suficiente despre expertiza ei in piata online. Elisabeta ofera mai multe solutii pentru ca magazinele online sa isi creasca rata de conversie.

  • remarketing granularizat;
  • continut recurent, nou, original;
  • video, video, video;
  • formula complexa de atribuire si de masurare;
  • un traseu simplu si direct pentru realizarea achizitiei pe site - fara detururi si upsell-uri fortate, mai ales dupa ce am pus in cos produsele.

Sursa foto: Shutterstock: Stasique

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea eCommerce »


Setari Cookie-uri