[Update 07:11] - eMag depaseste vanzari de 10 milioane de lei! Bilete concerte vandute - 20. 335 de grame de aur vandute. Serverele sustin in prezent 320.000 de vizitatori, simultan. Showroom - 2.422 de comenzi, curier 338 de comenzi.

[Update 07:07] Numarul de comenzi se apropie de 10.000. Serverele incep sa aiba probleme, insa, doar dupa o scurta oprire, site-ul eMag a repornit.

[Update 07:00] Campania a inceput! Primele produse vandute - Smartwatch Vector, iPhone, Huawei si Samsung, in top.

[UPDATE 06:57] Media paginilor accesate de clienti in aceasta dimineata pe eMag.ro - 9,6. Timpul mediu petrecut pe site - peste 9 minute. Lumea asteapta, se pare, inceperea evenimentului.

[UPDATE 06:53] Ultimele pregatiri au loc chiar in aceste momente. Din minut in minut campania Black Friday, la eMag.ro, ar putea incepe.

Daca am judeca dupa anii precedenti, cele mai bune oferte (vezi mai jos), se vor termina in doar cateva minute sau chiar secunde. Pe ecrane este monitorizat, constant, traficul.

[UPDATE 06:42] Echipa de management a eMag s-a adunat, ca in fiecare an, in "war room". Primele informatii incep sa apara - in cateva zeci de minute va incepe evenimentul de reduceri al anului.

Citeste si:

[Stire initiala]

De la televizoare, telefoane, laptopuri si electrocasnice pana la produse pentru ingrijirea copiilor, eMag va avea circa 1 milion de produse la reducere, incepand cu maine dimineata. Iata care sunt doar 10 dintre miile de oferte de care poti profita de Black Friday la eMAG:

Black Friday a fost introdus in Romania in 2011. Acest eveniment a cunoscut o evolutie constanta de-a lungul anilor, inclusiv la nivelul tranzactiilor procesate de catre PayU. Numarul de tranzactii, volumele tranzactionate, cosul mediu de cumparaturi, si numarul de tari care s-au alaturat evenimentului din Romania au inregistrat cresteri semnificative, indeosebi in ultimii 3 ani.

Numarul de tranzactii a crescut de la aproximativ 56.000 in 2013 la peste 120.000 in 2015, iar valoarea totata a comenzilor a evoluat de la 18 mil lei, in 2013, la peste 68 mil lei anul trecut. Cosul mediu de cumparaturi a crescut, de asemenea, de la 330 lei la peste 560 lei in acelasi interval de timp. Pentru editia Black Friday de anul acesta, de pe data de 18 noiembrie, PayU estimeaza o crestere de 60% a volumelor tranzactionate, ajungand la o valoare de 110 milioane lei.

Cele mai scumpe produse cumparate de Black Friday in ultimii 3 ani au fost echipamente de fotografiat profesioniste, televizoare, vacanta la Rio. Sumele sunt intre 16.800 si 25.000 lei.

In opinia celor de la PayU Romania, Black Friday este o ocazie de a castiga increderea consumatorilor romani in platile online cat si in comertul online:

"Indiferent de felul in care este implementat, din perspectiva noastra, Black Friday este o ocazie de a castiga increderea consumatorilor romani in platile online, cat si in comertul online. Analiza cifrelor din sistemul PayU de la un an la altul ne demonstreaza ca suntem pe un trend ascendent din acest punct de vedere.” declara Marius Costin, Country Manager PayU Romania.

Produsele IT&C au fost in fiecare an in topul preferintelor de cumparare de Black Friday si vor ramane fruntase si anul acesta. Si o alta categorie a inceput sa castige teren, cea formata din produse precum: mobilier, decoratiuni, produse alimentare, produse cosmetice, vinuri si nu numai. Aceasta categorie ocupa doar 5% in 2013, a crescut pana la 21% in 2015 si se estimeaza ca va detine aproximativ 30% din totalul vanzarilor de Black Friday de anul acesta.

Sursa foto: Myimagine/Shutterstock