Dupa ce la inceputul anului a preluat conducerea Breslo, Andrei Dumitrascu planuieste sa dezvolte zona de mobile a marketplace-ului de produse handmade, sa stabilizeze businessul pe plan local, iar incepand cu anul urmator sa introduca Breslo pe piete externe, precum cele nordice, unde exista interes si solicitari pentru produse handmade.

Breslo este primul marketplace de produse handmade dedicat artizanilor din Romania, prezent de zece ani pe piata locala si care aduna 1.500 de magazine online care vand produse artizanale si peste 200.000 de conturi care viziteaza platforma online.

Pana la 80% din cele 1.500 de magazine online active in cadrul Breslo vand exclusiv in cadrul platformei, restul detin si magazin online propriu sau vand pe canale alternative. „Noi suntem destul de fericiti fata de alte marketplace-uri, majoritatea magazinelor sunt la noi, nu au si un alt magazin pentru ca sunt antreprenori la inceput de drum, sunt oameni care au descoperit ca-si pot transforma pasiunea si in altceva, dar sunt si magazine de 10 ani pe Breslo, care au descoperit cum functioneaza ecommerce-ul si au apelat la un canal alternativ”, a explicat Andrei Dumitrascu.

Planurile noului CEO Breslo pentru acest an includ dezvoltarea pe zona de mobile, atat pentru site, cat si pentru aplicatie, Breslo App fiind deja in lucru. „Al doilea mare focus este sa crestem numarul de conturi si de vizualizari, sa facem cat mai popular Breslo si creatiile oamenilor care vand pe platforma noastra”, spune Andrei Dumitrascu.

Nu in ultimul rand, Dumitrascu tinteste pietele externe, in special cele nordice, unde exista interes si solicitari pentru Breslo, insa extinderea internationala urmeaza dupa stabilizarea business-ului pe plan local, incepand cu 2019.

Citeste si
Interconectarea cu CEL.ro devine compatibila cu cea a eMag Marketplace